Mijn bandenboer weigert mijn kale achterband te vervangen door mijn reserveband.
Die is 15 jaar en er is nooit op gereden,en heeft nooit de zon gezien.
Hij zegt dat deze band sowiso onbetrouwbaar is.
Hij hoeft het natuurlijk niet voor niets te doen.
Banden
Re: Banden
Leeftijd hoeft geen probleem te zijn maar jouw band heeft wel al die tijd onder de auto gehangen (als het de originele is) dus nieuw is anders...
Kijk goed of je droogtescheurtjes ziet. Zijn die er niet dan kun je de band gewoon gebruiken. Zoek dan een andere bandenboer.
Kijk goed of je droogtescheurtjes ziet. Zijn die er niet dan kun je de band gewoon gebruiken. Zoek dan een andere bandenboer.
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. 2006
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. 2002
ex. Clio 1 - 1.4 RN 1993 (oorspronkelijk FX-TH-63)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. 2002
ex. Clio 1 - 1.4 RN 1993 (oorspronkelijk FX-TH-63)
Vraag je ook even af waarom je 1 kale band hebt... Maar eerlijk gezegd heb ik pas ook mijn reservewiel er maar eens onder vandaan gehaald, en die zou ik er zelf ook niet onder monteren, eigelijk niet eens meer voor nood.
Dus ik zou als bandenboer bij zo'n band ook niet monteren, je gaat je naam daar toch niet voor op het spel zetten. Maar als je nou perse de reserveband eronder wil hebben doe je het toch zelf, of vraag je je handige buurman even, is max 10 minuten werk.
Dus ik zou als bandenboer bij zo'n band ook niet monteren, je gaat je naam daar toch niet voor op het spel zetten. Maar als je nou perse de reserveband eronder wil hebben doe je het toch zelf, of vraag je je handige buurman even, is max 10 minuten werk.
Banden zijn een belangrijk deel van je auto. Ik geef de bandenboer wel gelijk dat hij niet staat te springen om een 15jaar oude band te monteren. Hij denkt ook aan jouw veiligheid gelukkig.