Mistlampen

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
mpwehendriks
beginner
Contacteer:

Mistlampen

Bericht door mpwehendriks »

Hoi allemaal,

Ik heb op dit moment geen mistlampen, alleen de blindje plaatjes. Puur esthetisch gezien lijkt het me mooi de spotjes er te hebben zitten. Nu zie ik er veel op onderdelenlijn maar vroeg ik me af of dit alles is. https://www.onderdelenlijn.nl/auto-ond ... /12906417/

Zo mis ik hier bijv nog de chromen ring ter afwerking, zoiets? https://images.app.goo.gl/yW3G1LF9ddub6VJT6.

Iemand ervaring met het compleet vervangen of plaatsen van de mistlampen? (Ze hoeven overigens niet perse te werken, zal wel niet eens kunnen).
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Re: Mistlampen

Bericht door jeroen33 »

Volgens mij moeten ze voor de apk ook werken als het er op zit...
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
mpwehendriks
beginner
Contacteer:

Bericht door mpwehendriks »

jeroen33 schreef: 15 mar 2020 08:34 Volgens mij moeten ze voor de apk ook werken als het er op zit...
Nou, ik heb nog nooit gechecked of onder de blinde plaatjes ook aansluitingen zitten. Heb de Clio occasion zo gekocht.
Fabian86
beginner
Contacteer:

Bericht door Fabian86 »

jeroen33 schreef: 15 mar 2020 08:34 Volgens mij moeten ze voor de apk ook werken als het er op zit...
Met mijn vorige Clio 2, zaten ze er standaard in. Doordat de hoek niet aangepast kon worden, kwamen ze niet door de keuring. Toen moesten ze afgekoppeld worden. Oftewel, ze zater er in, werkte niet, maar kwam wel door de keuring.

Groeten, Fabian
Renault Clio RS 4 Heden
Renault Clio RS 2 ex
Renault Megane 2.0 16V ex
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Fabian86 schreef: 15 mar 2020 10:09
Met mijn vorige Clio 2, zaten ze er standaard in. Doordat de hoek niet aangepast kon worden, kwamen ze niet door de keuring. Toen moesten ze afgekoppeld worden. Oftewel, ze zater er in, werkte niet, maar kwam wel door de keuring.

Groeten, Fabian
Klopt heb het zelfde gehad zaten er in maar mogen niet aan kunnen moesten de kabel weg knippen zodat zo ook niet aangesloten konden worden na de keuring.
Dus wel er in, maar niet aan mogen.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
Fabian86
beginner
Contacteer:

Bericht door Fabian86 »

Hoi,

Wegknippen, dat is drastisch. Bij mij waren ze alleen los gekoppeld. Eenmaal thuis, klepje open, en weer aangesloten 😉

Groeten, Fabian
Renault Clio RS 4 Heden
Renault Clio RS 2 ex
Renault Megane 2.0 16V ex
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Exterieur (vraag & antwoord)”