Goedemorgen allen.
Wij hebben sinds kort een clio4 estate. Nu wil ik voor de kids die achterin zitten een extra USB aansluiting maken zodat ze tijdens lange ritten de telefoon kunnen opladen.
Zijn hier forum leden die al zoiets hebben gemaakt? of hebben jullie dit op een andere manier opgelost. Mijn idee is om in de middentunnel ter hoogte van de achterste bekerhouder een inbouw USB aansluiting te maken. Alleen de ruimte daar is wat beperkt.
Hoor het graag.
gr Koos
Extra USB aansluiting voor de achterbank
Re: Extra USB aansluiting voor de achterbank
Misschien een idee om gewoon een sigarettenaansteker in te bouwen?
lifeliner schreef: 06 jan 2020 10:02 Goedemorgen allen.
Wij hebben sinds kort een clio4 estate. Nu wil ik voor de kids die achterin zitten een extra USB aansluiting maken zodat ze tijdens lange ritten de telefoon kunnen opladen.
Zijn hier forum leden die al zoiets hebben gemaakt? of hebben jullie dit op een andere manier opgelost. Mijn idee is om in de middentunnel ter hoogte van de achterste bekerhouder een inbouw USB aansluiting te maken. Alleen de ruimte daar is wat beperkt.
Hoor het graag.
gr Koos
Goedemorgen,
Ik zou zoiets bestellen. Makkelijk in te bouwen dmv een gat te boren, voeding aansluiten en klaar.
Gebruik een zelfde al enige tijd, werkt prima.
https://m.nl.aliexpress.com/item/400023 ... 48cb2d5e4a
Groeten, Fabian
Ik zou zoiets bestellen. Makkelijk in te bouwen dmv een gat te boren, voeding aansluiten en klaar.
https://m.nl.aliexpress.com/item/400023 ... 48cb2d5e4a
Groeten, Fabian
Renault Clio RS 4 Heden
Renault Clio RS 2 ex
Renault Megane 2.0 16V ex
Renault Clio RS 2 ex
Renault Megane 2.0 16V ex
Fabian86 schreef: 07 jan 2020 07:38 Goedemorgen,
Heb van de week 2 setjes van deze besteld. alleen dan de 2.5 Ampere per uitgang. Eentje voor achterin en een ter vervanging van de sigaretten aansteker.