drl led aansluiting

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
bas47
beginner
Contacteer:

drl led aansluiting

Bericht door bas47 »

Beste , Wie weet hoe het zit met de drl aansluiting electra draad.
Krijg het stekkertje voor geen mogelijkheid los ,heb er zere duimen van gekregen .
Wie weet raad .....................
Wouterclio1991
beginner
Contacteer:

Re: drl led aansluiting

Bericht door Wouterclio1991 »

Dag,

Waar zit deze aansluiting? En waarvoor wil je het losmaken? Toevallig een dimmer tussenzetten?

Gr
bas47
beginner
Contacteer:

Bericht door bas47 »

Wouterclio1991 schreef: 05 jan 2020 23:46 Dag,

Waar zit deze aansluiting? En waarvoor wil je het losmaken? Toevallig een dimmer tussenzetten?

Gr
Aansluiting zit vast in de gril drl lamp unit ,Die wil ik los hebben ivm ander lampunit in te doen .Helaas krijg ik het draad/stekker niet los ..
Triggerhappy
forum member
Contacteer:

Bericht door Triggerhappy »

Het type stekkertje weet ik niet, maar vaak zit er een haakje aan om hem gekoppeld te houden. Even goed kijken waar dat haakje zit en dan eerst de stekkers in elkaar drukken om de klemspanning van het haakje af te halen, daarom krijg je hem wellicht niet los. Dan het haakje aan de kant duwen en de delen uit elkaar trekken

Succes! :cheer:
Clio RS 172 (verkocht)
Megane GT tce180 (verkocht)
Megane IV GT 205
Megane RS Trophy :sunny:
bas47
beginner
Contacteer:

Bericht door bas47 »

Triggerhappy schreef: 07 jan 2020 18:58 Het type stekkertje weet ik niet, maar vaak zit er een haakje aan om hem gekoppeld te houden. Even goed kijken waar dat haakje zit en dan eerst de stekkers in elkaar drukken om de klemspanning van het haakje af te halen, daarom krijg je hem wellicht niet los. Dan het haakje aan de kant duwen en de delen uit elkaar trekken

Succes! :cheer:
Zal van het weekend eens proberen ,je kan het moeilijk zien en ook moeilijk bij.Bovenkant bumper moet los en zo wat priegelen . Je moet met je handen er tussen voor bij het stekkertje te komen. :thanks:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”