Instaplijsten
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Re: Instaplijsten
Die lijsten met verlichting schijnen waardeloos te zijn. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik heb er van alles over gelezen.
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Je zou ook eens kunnen kijken naar de originele lijsten voor de Clio II en de Clio III, dan heb je wat meer keus. Onderdelennummers invullen in Google en je vindt vanzelf foto's.
Overigens vind ik deze (voor Ali-begrippen) best netjes. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Overigens vind ik deze (voor Ali-begrippen) best netjes. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Heb de originele zwart chroom.
Vind ze niet misstaan en een mooie prijs.
Vind ze niet misstaan en een mooie prijs.
Inderdaad, had ze in een Twingo. Werken met een magneet waardoor de verlichting aan gaat. Op een gegeven moment batterijen leeg. Dealer alles vervangen, daarna binnen 3 maanden weer batterij leeg. Heb ze toen maar zonder verlichting laten zitten.B.Kokkelmans schreef: 22 apr 2019 17:00 Die lijsten met verlichting schijnen waardeloos te zijn. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik heb er van alles over gelezen.
Leek dus heel mooi, maar na verloop van tijd werkt het niet meer en dan is het einde garantie...
De meeste dealers nemen geen bestelde artikelen retour, dus informeer daar van tevoren naar!
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Hier: https://www.originalcarparts.nl/ krijg je ook alle originele onderdelen en deze nemen zeker zaken retour!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege