Meguiars producten

Voor de zin en onzin des levens, Het weer, moppen, hobby's en ga zo maar door
Plaats reactie
Cliofun4
beginner
Contacteer:

Meguiars producten

Bericht door Cliofun4 »

Beste leden...ik weet het, is niet het weer om de wagen te waxen...maar kon me niet inhouden en de nieuwe Clio en de nieuwe captur in de wax en paint protect gezet van Meguiars ...en bij alle Goden...dit is een heel goed Merk...ok is best duur maar elke euro waard ....ook de poetsdoeken en de foamkussens gebruikt..heel goed en aanraders! ... :thumbsup: een vraagje...iemand die weet heeft van een zwart embleem vooraan voor clio4 (2018) met facelift? :thanks:
martll
forum member
Contacteer:

Re: Meguiars producten

Bericht door martll »

Zelf vind ik de producten van Meguiars niet echt geweldig. Standtijd is erg kort vind ik altijd, producten zijn niet agressief genoeg of voeden niet voldoende.
Cliofun4
beginner
Contacteer:

Bericht door Cliofun4 »

Aan gezien jij ervaring hebt in deze producten en al andere merken gebruikt hebt ...dan kan je me zeker zeggen welke merken nog beter zijn. Dank bij uwe reactie .
martll
forum member
Contacteer:

Bericht door martll »

Mijn ervaring is zeer goed met Poorboys, Monello, Dodo Juice maar heb ook veel Gyeon tegenwoordig.
Maar eigenlijk heeft bij mij elk middeltje dat is gebruik weer een ander merk of het nou een shampoo, een droogdoek of wax is.
Velgenreiniger/tegen remstof is bijvoorbeeld van Monello (Non Ferro) en mijn shampoo's zijn vaak weer van Dodo Juice.
NicoK
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door NicoK »

Mequiars is gemiddeld op zijn best inderdaad. Goede merknaam, goede marketing, magertjes qua resultaten.

Ik heb Nanolex voor shampoo en ruitcoating
Collinite voor wax.
Gyeon voor de velgen te behandelen en de ruitenreiniger. Al heb ik die van Riwax liever maar goed dat is weer professioneel.
Tuga voor velgenreiniger of Kenotec.

En veel meer, Dodo Juice ja mooi merk, Monello ook gemiddeld goed, AMMO.
Cliofun4
beginner
Contacteer:

Bericht door Cliofun4 »

Bedankt allemaal voor de tips...ik kijk er zeker naar uit...hoop ook dat ze vrij gemakkelijk te verkrijgen zijn ...bedankt ...👍
NicoK
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door NicoK »

Tuurlijk, gewoon bij carclean.com

AMMO is wel lastiger maar goed ook die wordt gewoon thuisbezorgd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemene chat”