Medianav updaten.

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Weslleyy
beginner
Contacteer:

Re: Medianav updaten.

Bericht door Weslleyy »

Heb zojuist de nngnavi.exe( Nogmaals bedankt jeroen hiervoor :worshippy: ). Gekopieerd. Vervolgens de poi van nl/be/de gekopieerd naar de juiste map. Vervolgena de .fbl bestanden gekopieerd.

Heb van alle oude bestanden een backup gemaakt door de oude bestanden naar de udb te kopiëren voor de zekerheid.

Auto uitgezet en weer aangezet navi gestart en gekeken of de 2018 kaarten er stonden en ze stonden erbij. Naar men broertje gereden via de navi en het werkte prima!

Ik heb de medianav nu zoals ik het hebben wil bedankt voor alle hulp die hier geboden is!
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

Goed te lezen dat het gelukt is :thumbs:
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
noordooster
beginner
Contacteer:

Bericht door noordooster »

Hallo,

Vorige week heb ik een clio 1.5 dci estate van 2014 gekocht waarvan de navigatie niet up to date was.
Via deze site gekeken hoe ik het kon opwaarderen waar voor mijn dank.
Kwam uit eindelijk terecht bij deze site :http://lodgy-club.de/index.php?topic=2571.0
Hiermee heb ik mijn navigatie ge up date :sunny: .
Voor mij was dit heel goed te volgen met afbeeldingen en een handleiding plus de software.
Kaarten heb ik via spotnet er afgehaald.
Ik hoop iemand hier een plezier me te kunnen doen.

Mvg Lukas
Caspereagels
beginner
Contacteer:

Bericht door Caspereagels »

Zou jij de informatie die jij hebt gebruikt hier op het forum neer kunnen zetten in de goede volgorde
noordooster
beginner
Contacteer:

Bericht door noordooster »

Voor het uitvoeren van de software is het belangrijk dat je de handleiding leest, deze is te vinden door naar Anweisungen op de site te zoeken.
bliek79
beginner
Contacteer:

Bericht door bliek79 »

Hallo allen,

Ik heb inmiddels software 7.0.5md en de update er op staan. echter nu wil ik verder met het installeren van nngnavi.exe en .fbl en .poi het wordt mij echter niet duidelijk via rgmaster3 de juiste bestanden te vinden. is er iemand die mij kan helpen, en er ook een beknopte omschrijving bij kan leveren over hoe het te instaleren.

alvast bedankt voor de reacties

Mvg Stefan
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”