update teniet doen

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
GetSt08
beginner
Contacteer:

update teniet doen

Bericht door GetSt08 »

Weet iemand of het mogenlijk is om van een medianav de gedane update te downgraden, en wel hierom ik heb het voor elkaar gekregen om een medianav te upgraden met evolution versie 9.1.3, heb liever versie 4.1.0 erop die is er tenslotte voor bedoelt.

alvast bedankt voor het mee denken
GetSt08
beginner
Contacteer:

Re: update teniet doen

Bericht door GetSt08 »

Ik zit inmiddels op versie 5.0.0 maar verder zakken gaat niet, Nu dacht ik wel dat het systeem alwel een versie 5.x.x had maar hij heeft het uiterlijk van een evolution niet.
GetSt08
beginner
Contacteer:

Bericht door GetSt08 »

En weer op 913 ik gaat er vanuit dat het gewoon een versie Evolution model is. Op naar tomtom kaarten.
uckhje
beginner
Contacteer:

Bericht door uckhje »

Je zou kunnen googlen op rgmaster3. Wellicht dat van hem iets werkt? Je kan sowieso alles helemaal leeghalen en vanaf nul opnieuw er op zetten, maar daar zitten wel wat risico's aan vast.

Wat misschien ook werkt is even kijken op de site vanaf renault/medianav. Daar kan je ergens een bestandje downloaden om alles weer te herstellen. Voorheen was dit altijd versie 4.1.0 dacht ik. Geen idee of dat nog steeds het geval is.

Persoonlijk vind ik de evolution prettiger dan het origineel. Kleuren zij mooier, geluidsniveaus blijven opgeslagen en Bluetooth hapert niet. Vanwaar de reden om te downgraden? Puur om het in originele staat te krijgen?
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”