Beste forumleden,
Tot mijn verbazing ligt er geen reserveband en krik in mijn achterkoffer, slechts sleephaak, bandenoppompset, gevarendriehoek en een hesje.
Nu heeft de clio 4 ook een bepaalde krik nodig, waar deze te halen? tips?
Ik kom eigenlijk alleen maar uit op het instructieboekje die zegt: ga naar de (dure) merkdealer.
Krik plus reserveband
-
- beginner
- Contacteer:
Krik plus reserveband
Renault Clio 1.4 RN 4-deurs bj 2001
Re: Krik plus reserveband
Afhankelijk van de uitvoering hangt er wel of geen reservewiel onder je auto. Als jouw uitvoering geen reservewiel heeft, dan krijg je inderdaad een elektrisch compressortje en een spuitbus met afdichtingsmiddel... Een krik lijkt me altijd meegeleverd te (moeten) worden, dus het is vreemd dat je die mist.
Je kunt hier de diverse partnummers vinden. De krik heeft kennelijk nummer 995500898R en ik denk dat de dealer er ca. €100 voor rekent. Bij een demontagebedrijf is hij vast veel goedkoper te scoren.
Je kunt hier de diverse partnummers vinden. De krik heeft kennelijk nummer 995500898R en ik denk dat de dealer er ca. €100 voor rekent. Bij een demontagebedrijf is hij vast veel goedkoper te scoren.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Bij een compressorsetje krijg je geen krik erbij. heb je niet nodig zeggen ze dan. Tsjaaa. Ik zou inderdaad even lekker op de sloop kijken. Ben je een stuk goedkoper uit. Die van mij heeft gelukkig wel een reservewiel eronder hangen... Is vaak wel een extra optie.
Aanvulling, de set reservewiel, krik, inzetstuk, wielsleutel en wieltakel van de Clio 3 kun je compleet monteren in de Clio 4.
Alleen even de plastic dop onderin de "bandenbak" wegsnijden.
Alleen even de plastic dop onderin de "bandenbak" wegsnijden.