Ik heb bij de dealer naar de mogelijkheden voor een dashcam gevraagd.
Zij adviseren 1 van de 2 beschikbare 'standaard Renault' modellen, 1 van 206 euro en een model voor 248 euro incl. montage.
Model van 248 euro heeft ook gps en gaat automatisch aan en start automatisch met opname.
Is dit wat?, iemand tips / ervaringen?.
(Op de foto het model dat 248 euro kost)
Dashcam Road Eyes
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Dashcam Road Eyes
- Bijlagen
-
- dash.JPG (33.19 KiB) 4410 keer bekeken
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
Re: Dashcam Road Eyes
Ik heb de MIO MIVUE 618
Deze kost slechts 99 euro. Kabel netjes weggewerkt in de raamrand. Snoer is lang genoeg om de sigarettenplug in het dashboard te bereiken.
https://www.coolblue.nl/product/743594/ ... e-618.html
Deze kost slechts 99 euro. Kabel netjes weggewerkt in de raamrand. Snoer is lang genoeg om de sigarettenplug in het dashboard te bereiken.
https://www.coolblue.nl/product/743594/ ... e-618.html
Vr. Gr.
Marcel
-----
Renault Clio V Bifeul Intens met diverse optiepaketten (bj 2020)
Renault Talisman (Ph2) Grandtour TCe140 Intens (bj 2021)
Marcel
-----
Renault Clio V Bifeul Intens met diverse optiepaketten (bj 2020)
Renault Talisman (Ph2) Grandtour TCe140 Intens (bj 2021)
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Ik zoek een oplossing dat er geen sigarettenstekker aan te pas komt, maar dat het ergens aan binnenkant aangesloten wordt. Met kennis van Renault monteur ga ik er van uit dat het goed komt.
Aliexpress ± een euro
- Bijlagen
-
- 12V Fuse Holder Add-a-circuit.png (195.09 KiB) 4332 keer bekeken
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Ondertussen wat meer bekend.
De road eyes zoals in eerste post, was niet meer leverbaar.
Daarom een alternatief aangeboden gekregen (meteen 50 euro duurder), maar dat apparaat kon meer en was stabieler, men kon geen merk en type noemen.
Na installatie blijkt het een viofo a118 te zijn, een apparaat dat in de webwinkels 30-50 euro kost.
Ik heb hier op een klacht ingediend omdat het apparaat niet aan de verwachtingen voldoet en ik het bizar vond om 299 euro te betalen terwijl apparaat zelf zo weinig kost, nu krijg ik mijn geld terug en mag ik een nieuwe dashcam uitzoeken, wat zij dan zullen monteren.
Kortom; mocht je bij Renault (landelijk) een dashcam bestellen en laten monteren....vraag eerst na of dat een viofo is en welk type en ga daar zeker geen 299 euro voor betalen.
De road eyes zoals in eerste post, was niet meer leverbaar.
Daarom een alternatief aangeboden gekregen (meteen 50 euro duurder), maar dat apparaat kon meer en was stabieler, men kon geen merk en type noemen.
Na installatie blijkt het een viofo a118 te zijn, een apparaat dat in de webwinkels 30-50 euro kost.
Ik heb hier op een klacht ingediend omdat het apparaat niet aan de verwachtingen voldoet en ik het bizar vond om 299 euro te betalen terwijl apparaat zelf zo weinig kost, nu krijg ik mijn geld terug en mag ik een nieuwe dashcam uitzoeken, wat zij dan zullen monteren.
Kortom; mocht je bij Renault (landelijk) een dashcam bestellen en laten monteren....vraag eerst na of dat een viofo is en welk type en ga daar zeker geen 299 euro voor betalen.
Kijk je voordat je met de auto naar het buitenland gaat wel even of het gebruik daar is toegestaan?
https://www.anwb.nl/juridisch-advies/op ... m-verboden
https://www.anwb.nl/juridisch-advies/op ... m-verboden
Daily: Captur 1.3TCe Intens 2019.
Hobby: Toyota Corolla AE82GT.
Hobby: Toyota Corolla AE82GT.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Bedankt, was al geïnformeerd.