Ik wil graag de letters DCI van de klep halen, maar omdat de auto al 4 jaar oud is ben ik bang dat je het te goed blijft zien waar ze gezeten hebben.
Op mijn 207 had ik het na 1 jaar gedaan en daar zag je het de eerste tijd ook al. Na een tijdje en diverse keren door de wasstraat te zijn geweest is het mij niet meer opgevallen.
Is het slim om het nu nog te doen op mijn Clio?
Ik heb geen uitgebreide poetsmiddelen in huis om de plek te bewerken na het verwijderen.
Typeaanduiding verwijderen na 4 jaar
Typeaanduiding verwijderen na 4 jaar
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Re: Typeaanduiding verwijderen na 4 jaar
Kan gewoon hoor. Daarna wel even de hele achterklep met cleaner doen en daarna weer in de was zetten. Je zal in het begin misschien nog wel wat zien, maar na een paar keer poetsen is het weg. Scheelt wel wat voor kleur je auto heeft. De ene kleur is makkelijker dan de andere kleur.
Mijn clio komt uit 2013 en ik heb het een paar maanden geleden ook weg gehaald.
De letters CLIO en TCE.
Eerst dacht ik dat het opviel maar even poetsen en dan laten zitten en dan valt het niet meer op.
De letters CLIO en TCE.
Eerst dacht ik dat het opviel maar even poetsen en dan laten zitten en dan valt het niet meer op.
Ik heb ze inmiddels verwijderd. Je ziet het onder een bepaalde hoek wel omdat de lak dan wat donkerder is, maar gewoon van een afstandje zie je er niets van. De letters Clio twijfel ik nog over om ze weg te halen.
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Als je de letter blijft zien kan je dit wel makkelijk weg polijsten