Ik kan van een kennis een orginele middenarmsteun van een Clio-4 overnemen. Deze zit aan de zijkant van de stoel gedemonteerd. Via de achterkant van de stoel kan je bij de bevestiging(ritsen in bekleding). Alleen heb ik geen idee hoe ik de middenarmsteun van de draaias (en de schetsplaat aan de stoel) moet demonteren.
Iemand ervaring daarmee??
demontage orginele middenarmsteun Clio-4
Re: demontage orginele middenarmsteun Clio-4
Bij de draaias aan de stoel zit een zwarte plastiek afschermring met een gleuf. In die gleuf zie je een kleine inbus. Die moet je losdraaien en je armsteun kan je er dan zo af halen.
Vervolgens moet je de bekleding aan de achterkant van de stoel omhoog halen. Binnenkant zit een metalen houder. Deze moet je ook overzetten. Het staat vast gemaakt met 4 inbussen, 2 grote en 2 kleine.
Nu je die armsteun bij je vriend gaat afhalen blijft hij wel met een gat over in zijn stoelbekleding...
Vervolgens moet je de bekleding aan de achterkant van de stoel omhoog halen. Binnenkant zit een metalen houder. Deze moet je ook overzetten. Het staat vast gemaakt met 4 inbussen, 2 grote en 2 kleine.
Nu je die armsteun bij je vriend gaat afhalen blijft hij wel met een gat over in zijn stoelbekleding...
- RikRace
- forum member
- Contacteer:
Tadaaaaaaa -> http://vkvwebshop.nl/fileadmin/user_upl ... 0010_1.pdf
<>RenaultSport<>
bedankt voor de antwoorden..maar het gaat om een andere versie..nl een versie waar het hoogteverstellingswiel ontbreekt. De hoogte verstelling wordt gedaan door de armsteun "omhoog te klikken". Bij deze versie zit de draaias niet met een imbus gemonteerd...maar hoe ie wel vast /los gaat...that's the question??
Die versie ken ik niet, maar ik weet dat bij espace 4, traffic,... ook een originele armsteun zit die je moet afstellen door omhoog te klikken zoals je zegt. Die armsteunen moet je er gewoon uittrekken en hopen dat je niets afbreekt. Ik weet wel niet dat dit dezelfde is als die je bedoelt...
Hoi Niels..ik denk dat we het over hetzelfde hebben....het gewoon bruut demonteren staat me een beetje tegen..maar als dat de oplossing is
dan is het niet anders! iemand anders nog suggesties?