Garantie op de nieuwste kaarten

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
bastiaan
beginner
Contacteer:

Garantie op de nieuwste kaarten

Bericht door bastiaan »

ik ben sinds 25 januari in het trotste bezit van een geweldige nagelnieuwe Clio.
ik heb het programma Medianav toolbox geinstaleerd op mijn computer..
ik kan daar downloaden garantie op de nieuwste kaarten , wat houd dat in ?? .. ik woon op het eiland voorne putten , en daar hebben we sinds Juli 2015 de nieuwe botlek brug ( geweldig mooie brug ( met storingen weliswaar , maar dat komt goed..)
alsmede hebben we de A4 doorgetrokken van de Benelux tunnel naar delft ( ook geweldig )
Hoe kan het zijn dat ik 25 januari 2017 een nieuwe renault koop en zo als het er nu naar uitzie op mijn navigatie nog steeds de nieuwe brug en de nieuwe A4 verlenging niet zie. over 20 dagen zijn mijn 90 dagen over , en ben als er ooit nieuwe kaarten komen verplicht 100 euro uit te geven !!
schandalig vindt ik het ,, en geef het geld er niet voor uit , ik plak mijn geweldige Garmin Zumo met Lifetime maps wel op het daschboard .
kortom een brug die er al anderhalf jaar ligt , een tunnel idem .. niet bij renault , beetje sneu voor zo'n mooi merk
Hoefje
beginner
Contacteer:

Re: Garantie op de nieuwste kaarten

Bericht door Hoefje »

Kijk voor het gratis updaten binnen de drie maanden eens hoe het werk op deze link
https://renault.naviextras.com/shop/por ... de=Toolbox
Hoefje
beginner
Contacteer:

Bericht door Hoefje »

Als je kijk in Media Nav zie je dat je kaart q4 2014 is als je nav update
heb je kaarten q2 2016 waar wel de A4 en botlek brug opstaat dus nu even updaten voor het te laat is.
bastiaan
beginner
Contacteer:

Bericht door bastiaan »

bedankt voor de reacties , geheugen stick verhaal had ik al gedaan , maar alleen betaalde kaarten gevonden in de toolbox . nog eens goed gekeken , bij updates in de toolbox heb je ook nog een knopje meer en toen kwamen er ineens allerlei voor mij van toepassing zijnde kaarten . kaarten op mijn Clio zijn uit 2014 . en de nieuwste update nu is q2 2016 .
nog maar een dagje of 20 wachten of er nog wat nieuwer komt , Gr Bas
Jan-Willem Mellema
beginner
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem Mellema »

Mijne heren.
Bij aflevering van onze Clio Estate op 13 mei j.l. kreeg ik van mijn dealer een servicebrief mee waarin stond dat nieuwe auto's geleverd van af 1 januari 2017 3 jr. GRATIS Map Update Service en ook 3 jr. gratis TomTom Traffic(R-link2 en R-link) hebben. Alleen van toepassing indien er een Europakaart AF FABRIEK is geleverd.
Contactpersoon bij Renault Nederland is Wim Jan Koolhof.
Doe er Uw voordeel mee!
Jan-Willem.
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”