Hallo allemaal,
Als ik mijn gaspedaal ongeveer half indruk en kom rond de 2500 toeren, hoor ik een soort van rochelend geluid.
Het klinkt alsof het met de uitlaat te maken heeft maar dat weet ik niet zeker.
Herkent iemand dit geluid?
volgende week is de auto toch bij de dealer om de update van R-link te installeren (zie ander topic) dan kijkt hij dit meteen ook na.
Gr. Bas
rochelend geluid
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
rochelend geluid
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: rochelend geluid
Is het altijd of alleen als je een bocht genomen hebt?
of het als rochelend omschreven kan worden weet ik niet, maar ik hoor wel degelijk een bepaald geluid wat ik niet kan plaatsen. De demo had het ook waar ik in reed en mijn auto doet dit al vanaf het begin. Ik betwijfel of dit hetzelfde is, volgens mij is het gewoon de luchtaanzuiging van de motor. En dit is alleen als ik een bocht neem is niets bijzonders m.i.
of het als rochelend omschreven kan worden weet ik niet, maar ik hoor wel degelijk een bepaald geluid wat ik niet kan plaatsen. De demo had het ook waar ik in reed en mijn auto doet dit al vanaf het begin. Ik betwijfel of dit hetzelfde is, volgens mij is het gewoon de luchtaanzuiging van de motor. En dit is alleen als ik een bocht neem is niets bijzonders m.i.
- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Re: rochelend geluid
Dank je voor je antwoord. Volgende week gaat hij toch naar de dealer, dan kunnen ze er naar luisteren!
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege