ik ben op zoek naar een nieuw onderdeel van het dashboard.
het gaat om het hoogglans middendeel.
heb een 2e hands clio waar dit paneel beschadigd is. zou een nieuwe willen aanschaffen maar krijg geen locatie gevonden waar ze nieuwe verkopen. Iemand enig idee?
Nieuwe onderdelen dashboard, waar te krijgen?
- s_jansen66
- forum starter
- Contacteer:
Re: Nieuwe onderdelen dashboard, waar te krijgen?
Marktplaats, Ebay, Dealer of sloopwagens?
Re: Nieuwe onderdelen dashboard, waar te krijgen?
De dealer vraagt een absurd bedrag voor een plastic deel.
Heb diverse sloop plekken bezocht, maar geen onderdelen voor een clio-4.
Via marktplaats bij onderdelenlijn terecht gekomen. Daar worden en wel enkele aangeboden, maar die liggen aan de andere kan van het land. Ik moet dan ervanuit gaan wat ze schrijven hoe de kwaliteit is. En via het navragen van enkele extra foto's, blijkt dat de omschreven teksten niet volledig kloppen.
Dus daarom was ik op zoek naar een nieuwe, zodat je zeker bent dat het ook nieuw is. (en niet afhankelijk hoe iemand het omschrijft)
Als iemand nog tips heeft, ik hoor ze graag
Heb diverse sloop plekken bezocht, maar geen onderdelen voor een clio-4.
Via marktplaats bij onderdelenlijn terecht gekomen. Daar worden en wel enkele aangeboden, maar die liggen aan de andere kan van het land. Ik moet dan ervanuit gaan wat ze schrijven hoe de kwaliteit is. En via het navragen van enkele extra foto's, blijkt dat de omschreven teksten niet volledig kloppen.
Dus daarom was ik op zoek naar een nieuwe, zodat je zeker bent dat het ook nieuw is. (en niet afhankelijk hoe iemand het omschrijft)
Als iemand nog tips heeft, ik hoor ze graag
- s_jansen66
- forum starter
- Contacteer: