Ik heb een sleutel die niet meer werkt, de CV functie werkt nog wel maar zodra ik hem ermee probeer te starten valt me al meteen op dat het rode startonderbrekings ledje heel erg aan het knipperen is. Terwijl hij bij de sleutel waar ik hem wel mee gestart krijg gewoon brand.
Nu is dus waarschijnlijk mn sleutel kapot. Ben er al mee naar de renault garage geweest en zoals te verwachten is zeggen die dat de enige oplossing is een nieuwe sleutel te bestellen a €150. In principe heb ik aan 1 werkende sleutel genoeg alleen mocht die dan kapot gaan kan ik de auto meteen een week niet meer gebruiken (levertijd van nieuwe sleutel).
Dus nu is mijn vraag, Weet iemand of je goedkoper dan €150 aan een nieuwe sleutel kan komen? (zoals bijvoorbeeld via ebay bestellen en dan programmeren?) Of is het mogelijk om de startonderbreking helemaal uit te schakelen? Bij de renault garage zeiden ze dat ze de startonderbreking er niet af konden halen maar hier op het forum heb ik al wel iets voorbij zien komen dat dat mogelijk moet zijn.
Alvast bedankt voor de hulp