R-link Doet het niet meer(5 dealers hebben geen idee).

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
bjorn299
beginner
Contacteer:

R-link Doet het niet meer(5 dealers hebben geen idee).

Bericht door bjorn299 »

Goedemiddag,

Ik heb een Clio 4 RS en mijn R-link is er mee opgehouden vorige week.

Hij start op met tom tom in het scherm en na 2 minuten gaat hij weer op zwart helaas.
Ben naar 5 verschillende dealers geweest en kwamen allemaal met de conclusie dat er iets mis was met de R-link(Goh zou je denken? :roll: ).

Maar ze kunnen niet een oplossing vinden op ginge rare verweiten gooien over dat ik hem zelf geupdate zou hebben en hij vastgelopen zou zijn maar ik heb geen eens een idee hoe dat moet, een andere dealer zei dat komt door je telefoon toen stond ik ook stom te kijken van wat lul je nou.

Vandaag renault nederland maar gebeld en een klacht ingedient dat ik goed geholpen wil worden door een dealer met wat meer verstand van auto's want dit is best wel belachelijk.

Owja gister op me verjaardag wel de nieuwe spoiler erop gezet :thumbsup:

Afbeelding

Afbeelding

Iemand hier nog een tip welke dealer me wel kan helpen of andere tips wat ik kan doen?

Groeten,
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: R-link Doet het niet meer(5 dealers hebben geen idee).

Bericht door klmklmklmklm »

Vraag een nieuwe onder garantie
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
bjorn299
beginner
Contacteer:

Bericht door bjorn299 »

Volgens de dealer is de garantie maar 2 jaar en mijn auto is 2.5 jaar oud en indd anders moet het een vervelend civile rechtzaak worden met levensduur van de r-link verhaal..
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Vraag de dealer eerst om de software te her-installeren, zeer grote kans dat dit je probleem oplost.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
bjorn299
beginner
Contacteer:

Bericht door bjorn299 »

Helaas lukte het niet met een usb opnieuw te installeren bij de dealer dus moest er een nieuw scherm in hoppaaa oplichters echt hoor 900 euro.

lijkt me sterk aangezien het scherm gewoon aanging en dingen liet zien maar vervolgens niet opstart .. klink eerder als incompetente software..
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Dat is niet zo mooi, wellicht is het een idee om met Daniel van de Duitse Dacia forum contact op te nemen. Wellicht kan hij het voor je fixen. Echt onvoorstelbaar wat hij klaarspeelt...https://www.dacianer.de/forum/dacia-log ... post276938
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Arjaan81
forum starter
Contacteer:

Bericht door Arjaan81 »

Je mag aannemen dat een r-link langer dan 2 jaar mee gaat.
Garantie is verlopen. Als je een klein deel moet betalen snap ik(je hebt er ook al 2 jaar gebruik van gemaakt). Zeer slecht van Renault.maar 70% compensatie is redelijk denk ik.
Gr.Arjaan
bjorn299
beginner
Contacteer:

Bericht door bjorn299 »

Moest uit eindelijk 540 euro betalen met coulance eraf bij Bochane in Barneveld perfect geholpen alleen renault nederland wat een langzame bende!

Gewoon maar betaald en door met focussen op belangrijkere dingen.
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”