Ik heb laatste last van hoger verbruik en vermogen verlies. (gem. 7.8/100 op snelweg 100km/h).
Bandenspanning zitten op 2.6 bar, originele luchtfilter is nog schoon.
Heb wel maanden met Green inlegfilter gereden weet niet of dat de boosdoener is geweest
Olie is paar maanden terug ververst met volsyntheet 5w40 + filter en daarbij nog gespoeld.
Clio III 1.4-16V Dynamic Luxe (2015 - heden) Clio I phase 3 1.4 MEXX 5D (2013 - 2015)
Laatste Renault zal het niet zo snel zijn, was alleen gefrustreerd. Ben er deze week richting Parijs mee gereden,
had nog ruim halve tank over vanaf Rotterdam. Bobines en bougies zijn nog goed gelukkig.
Clio III 1.4-16V Dynamic Luxe (2015 - heden) Clio I phase 3 1.4 MEXX 5D (2013 - 2015)
Fouten in een CO2-bank duiden volgens mij op een brakke lambdasensor.
Ik heb trouwens weleens meegemaakt dat ik na het gebruik van Torque (de pro-versie, i.c.m. een bluetooth ELM327 OBD2-interface) mijn hele auto niet meer kon starten. Daar krijg je het heel warm van, kan ik je vertellen. Hoe ik het precies oploste weet ik niet meer; ik geloof door foutcodes te resetten. Sindsdien ben ik een beetje bang van OBD2