Clio rs 169 inlaatspruitstuk 182
Clio rs 169 inlaatspruitstuk 182
Is dit mogelijk of niet?
Behaal je er winst op?
Mvg s.beijne
Behaal je er winst op?
Mvg s.beijne
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Clio rs 169 inlaatspruitstuk 182
Dit is volgensmij mogelijk met alle rand apparatuur (gasklep ect.)
Wat ik een tijd geleden heb gedaan is het inlaat zo gelaten en een complete RVS uitlaat eronder gezet van Ktec.
Zat al een aardige winst in
Wat ik een tijd geleden heb gedaan is het inlaat zo gelaten en een complete RVS uitlaat eronder gezet van Ktec.
Zat al een aardige winst in

Groeten, Vincent.
Okeey top en kan je een 169 chiptunen of heeft ie niet de juiste boordcomputer daarvoor?
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Dat stond op mijn todo lijstje maar helaas hier niet aan toegekomen.
Maar al de computers van de clio 2 zijn te "chiptunen"
Mijn tip is wel, ga naar een tuner met een rollenbank.
Maar al de computers van de clio 2 zijn te "chiptunen"
Mijn tip is wel, ga naar een tuner met een rollenbank.
Groeten, Vincent.
Kan gewoon zonder gedoe. Chippen hoeft niet perse maar is wel wenselijk. Zou het pas doen als je ook het uitlaat spruitstuk hebt vervangen voor een 182 spruitstuk.
Gasklep en zo hoef je niet aan te komen. Zou gewoon de inlaat doen (dus bij je injectoren) en het uitlaat spruitstuk. Dan heb je in principe een 182.
Henk van Fastchip kent deze auto's goed. Succes!
Gasklep en zo hoef je niet aan te komen. Zou gewoon de inlaat doen (dus bij je injectoren) en het uitlaat spruitstuk. Dan heb je in principe een 182.
Henk van Fastchip kent deze auto's goed. Succes!
Ik heb m'n onderste inlaat spruitstuk vorige maand vervangen (182 trophy R.S. versie), en zelf een groep A uitlaat op maat gemaakt (63,5mm) zonder midden demper en een sport einddemper.
Je kan eventueel ook een cnc matched inlaat nemen of een rs2 jms inlaat (als je de loterij gewonnen hebt).
Koppel ging onderin flink omhoog, wat ontzettend lekker rijdt. Vermogen winst weet ik niet aangezien de auto niet op een testbank geweest is nog.
Je kan eventueel ook een cnc matched inlaat nemen of een rs2 jms inlaat (als je de loterij gewonnen hebt).
Koppel ging onderin flink omhoog, wat ontzettend lekker rijdt. Vermogen winst weet ik niet aangezien de auto niet op een testbank geweest is nog.
dit past dus niet ivm met een luchtslang en een stekker die daar op aangesloten zit en de gasklep bevestiging is groter link boven hou je een bevestig bout van je inlaat over die zit op een andere plek wel kan die op de 172 bij intresse heb er 1 liggen
zijn er nog mogelijkheden zoals een andere gasklep zoja welke en wat moet ik met die luchtslang en sensor?
Bovenste gedeelte van de luchtinlaat hoef je niet te vervangen want daar haal je geen winst uit. Het bochtje waar de injectoren zitten is anders bij een 182 en dat past gewoon op het spul van een 172 en 169. Geen gedoe met slangen en sensoren dus...
nou ik krijg de bovenste inlaat spruitstuk er echt niet op vanwege wat ik net zei maar het grootste probleem is me echt dat de positie waar de vier bouten van me gasklep op komen die 4 gaten zitten anders waardoor ik me gasklep niet kan bevestigen
Hoe kan ik foto's plaatsen van de inlaat
Nee, die past ook niet... Zoals ik ook al aan gaf, je haalt er geen winst uit. Waarom zou je het dan vervangen? De enige winst zit in het korte bochtje waar de injectoren zitten. Die past zonder problemen.