Leden van de clioclub,
Ik ben al een enige tijd op zoek naar wind deflectors voor mijn clio 2.
Weet iemand toevallig een webshop of winkel waar je dat zou kunnen halen?
Alvast bedankt!
Leon
wind deflectors
- LeonClioParis
- beginner
- Contacteer:
wind deflectors
Renault Clio - 1.6 16V Initiale Paris
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Re: wind deflectors
Ik heb ze voor mijn vorige clio hier gehaalt: http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d782.html
Best redelijke kwaliteit voor de prijs.
Nu heb ik ze niet meer op de auto (ondanks dat ze toch fijn zijn) omdat ze naar mijn mening teveel zicht kosten.
Je raamstijl word zeg maar twee keer zo breed
Nu heb ik ze niet meer op de auto (ondanks dat ze toch fijn zijn) omdat ze naar mijn mening teveel zicht kosten.
- LeonClioParis
- beginner
- Contacteer:
Heel erg bedankt!! :D :Ddopestuff schreef:Ik heb ze voor mijn vorige clio hier gehaalt: http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d782.html
Ik hoop inderdaad niet dat het teveel zicht afneemt. In ieder geval een poging waard om ze er op te zetten.
Renault Clio - 1.6 16V Initiale Paris
Ik had ze op de cupclio ook van laudorshop, hun hebben de welbekende team heike deflectors.
Het neemt geen zicht weg want je kunt er doorheen kijken
Op de megane heb ik ze sinds kort ook zitten
Het neemt geen zicht weg want je kunt er doorheen kijken

Op de megane heb ik ze sinds kort ook zitten

Op verschillende auto's heb ik ook de windschermen van Laudorshop gehad, in het begin wel ff wennen want je ramen lijken korter.
Wat betreft zicht is het prima te doen omdat ze idd doorzichtig zijn. ( vergelijkbaar met een zonnebril )
Niet anders dan goede ervaringen dus eigenlijk. Ook de pasvorm is zeer netjes tov random merk.
Ik moet wel zeggen dat je moet oppassen bij het afspuiten van de auto want er komen relatief snel krassen op.
Wat betreft zicht is het prima te doen omdat ze idd doorzichtig zijn. ( vergelijkbaar met een zonnebril )
Niet anders dan goede ervaringen dus eigenlijk. Ook de pasvorm is zeer netjes tov random merk.
Ik moet wel zeggen dat je moet oppassen bij het afspuiten van de auto want er komen relatief snel krassen op.