Klein probleempje met de Clio van mijn vriendin. Al langere tijd wil de linker achterdeur niet meer open. Deze bleef op slot bij gebruik van de centrale deurvergrendeling, je kon 'm nog wel van binnen uit open doen. Helaas wil het nu ook niet meer van binnen uit. Dit euvel heeft zich in dezelfde stappen uitbreid naar de recht achterdeur. Oftewel: geen van de deuren kan nog open (erg onhandig met een dochter van anderhalf en een kinderstoel). De dealer kan het oplossen voor €150,- per deur, leek me iet wat overdreven... Is er een handig trucje voor om dit zelf weer op te lossen of moet dit echt door mensen met kennis worden gedaan?
Zelf ben ik niet super handig...
Deuren willen niet meer open
Deuren willen niet meer open
Renault Megane Estate 130 Tce Bose (2012)
Renault Clio 2 Authentique 1.2 16V (2002)
Re: Deuren willen niet meer open
Deurpaneel er af halen en even rondneuzen. Als je iets geks ziet dan vervangen.
Paneel kan wat tricky zijn om los te krijgen/ruimte te creëren omdat je de deur niet open krijgt. Wellicht moet je het hele paneel slopen om toegang te krijgen (maar dit weet ik niet zeker).
Paneel kan wat tricky zijn om los te krijgen/ruimte te creëren omdat je de deur niet open krijgt. Wellicht moet je het hele paneel slopen om toegang te krijgen (maar dit weet ik niet zeker).
Opgelost, auto vanmiddag ingeruild.
Renault Megane Estate 130 Tce Bose (2012)
-
- forum starter
- Contacteer:
komplete deur kost 50 eurie bij sloper, heb er bij mij 1 vervangen , stond 50 cm naar binnen in t midden . ook met dichte deur kan het paneel eraf zonder schade, bij niet open willen had ik n nylon aanhaak klipje stuk. redelijk snel klaar
------------------------------------------------------------
2004 Dynamique Luxe 1.6 16V Rouge Cerise nv713
2004 Dynamique Luxe 1.6 16V Rouge Cerise nv713