Hallo allemaal, ben aan het nadenken over een audio update en wou beginnen met speakers in
de achterdeuren aanpakken. Ik wil graag Gladen MC165 ipv de originele 13cm speakers
inbouwen, maar is dit een beetje makkelijk te doen en vooral past dit qua inbouwdiepte?
Had me al een breuk gezocht op het forum maar nog geen how-to gevonden.
Kan iemand me een beetje op weg helpen?
Gladen MC165 in achterdeur bouwen
- Dre @ Clio
- forum starter
- Contacteer:
Gladen MC165 in achterdeur bouwen
fun starts at 3000 rpm
Re: Gladen MC165 in achterdeur bouwen
Ik denk dat er op het forum maar weinig zijn die 16,5 cm speakers hebben gemonteerd. Meestal moet je namelijk het complete deurpaneel hiervoor aanpassen.
Re: Gladen MC165 in achterdeur bouwen
Ik heb ook 16,5 cm speakers, maar dan in een clio 4. Het paneel (deel dat je ziet) hoefde niet aangepast te worden, maar het deel waar je de speaker aan vast maakt moest uiteraard vervangen worden.
Als ik jou was zou ik het gewoon loshalen (als er geen reacties komen van lezers met dezelfde clio die dit al hebben gedaan) om te kijken hoeveel ruimte er is. Meestal is dit niet heel moeilijk als je gewoon rustig kijkt hoe/waar het vast zit.
Als ik jou was zou ik het gewoon loshalen (als er geen reacties komen van lezers met dezelfde clio die dit al hebben gedaan) om te kijken hoeveel ruimte er is. Meestal is dit niet heel moeilijk als je gewoon rustig kijkt hoe/waar het vast zit.