In principe wel, maar ik zou er toch echt een dimmer tussen hangen, die ledjes zijn soort van fel. Weet niet zeker of een weerstandje voldoende is, dacht dat ledjes dimmen door pulsbreedtemodulatie ging (wat ik vermoed dat er in dat kastje zit, ICM een relais. Wat het ook is, het dimt ze).Giosan schreef:Dat zou geniaal zijn. Als ik daar dan 12v op zet gaan de DRL aan? Is dat alles? Ik dacht dat je de hele plugjes moest vervangen namelijk.thandion schreef:Ben wel niet Ping, maar heb ook een dimmer erin geknutseld. Achter je linker voor mistlamp zit een stekker (kan je van onderen bij). Als ik het me goed herinner was het het witte draadje van die stekker. Als ik vanavond tijd heb zal ik proberen een foto te maken van hoe ik dat gedaan had.
Ergens gaat sowieso iets nogal vreemd in mijn constructie. Omdat het niet werkte maar ik geen tijd had om het spul weer uit te bouwen die avond had ik de zekering uit de rode kabel van Ping's plaatje getrokken. En voila, ik heb nu 50% felheid op mijn DRL als het dimlicht aan is, en 100% als het uit is.

Medianav gaat trouwens zeuren om een activatiecode nadat de stroom eraf is geweest. (de security code op je bonnetje) Ik weet niet of de R-link dat ook doet. Wel handig om die bij de hand te hebben voor als je klaar bent.