Ik heb een Clio II ph3 RS en ik hoor een klotsend geluid links van mij, als ik in de auto zit. Ik heb de paravan gecheckt en die zit niet verstopt. Zo ik het hoor lijkt het klotsende geluid in de buurt van de dorpel/sideskirt te komen. Het geluid is vooral te horen als het hard geregend heeft en ik hoor het met optrekken en afremmen. Ook is het onder de mat van de bestuurderszijde vochtig. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik kan zo gauw niets ontdekken.
Rick
Klotsend water
- ricksteenbeek95
- beginner
- Contacteer:
Klotsend water
Owner of a Renault Clio RS 197 R27 F1-team
Re: Klotsend water
Natte vloerbedekking kan zijn dat hij lekt bij het kachelhuis, die kit randen zijn dan meestal verrot. Dit heb ik gehad bij mijn fase 2 1.6...
Klotsend water zou evt. water in de deur kunnen zijn of in het achterscherm. Verder zijn er niet veel plekken waar water kan blijven staan als je paravan schoon en droog is, tenzij er water in je kachelhuis staat maar dat lijkt mij heel sterk :P
Klotsend water zou evt. water in de deur kunnen zijn of in het achterscherm. Verder zijn er niet veel plekken waar water kan blijven staan als je paravan schoon en droog is, tenzij er water in je kachelhuis staat maar dat lijkt mij heel sterk :P
- ricksteenbeek95
- beginner
- Contacteer:
Re: Klotsend water
Water kan ook nog via één van de A stijlen binnen komen.
Achter je modderkuip kan er zich zoveel zand ophopen dat er water naar binnen kan lopen.
De modderkuip is het zwarte kunststof aan de binnenkant van de wielkast.
Achter je modderkuip kan er zich zoveel zand ophopen dat er water naar binnen kan lopen.
De modderkuip is het zwarte kunststof aan de binnenkant van de wielkast.
Clio Initiale 2003 Gris Hologramme
Captur Edition One 2017 Orange Atacama / Noir Etiole ( EPY / GNE )
Captur Edition One 2017 Orange Atacama / Noir Etiole ( EPY / GNE )