Ik heb een vraagje
Mijn stuur is helemaal beschadigd. Het leer laat los
Nu heb ik een ander stuur op het oog maar deze is zonder cruisecontrol knoppen
Is dit over te zetten want ik wil wel graag mijn cruisecontrol blijven gebruiken
lederen stuur
lederen stuur
Clio 3 ph1 1.2tce 100
Re: lederen stuur
Dit is zeker over te zetten. Je demonteert je stuur door onderin het gaatje een kleine schroevendraaier te drukken. Zo haal je je airbag er uit (wel accu er af halen!!). Dan haal je je cc knoppen van je oude stuur en demonteer je je stuur door de grote bout los te maken. Dan zet je je cc knoppen over op je nieuwe stuur, monteer je die en sluit je alles weer netjes aan. Als laatste duw je je airbag weer op zijn plek. Zo kan je je cc knoppen overzetten. Kost wel wat moeite maar dan heb je ook wat.
De persoon van wie het stuur is zegt dat het een stuur zonder cruisecontrol is en dus ook geen uitsparingen heeft
Hoe kan ik het verschil zien?
Of zijn alle sturen voorbereid voor cc maar dat er dan een airbag zonder uitsparingen overheen valt?
Hoe kan ik het verschil zien?
Of zijn alle sturen voorbereid voor cc maar dat er dan een airbag zonder uitsparingen overheen valt?
Clio 3 ph1 1.2tce 100
Alle sturen zijn inderdaad bij mijn weten voorbereid op CC. Alleen de airbag verschilt. Deze heeft uitsparingen of geen uitsparingen.
Thnks voor het antwoord
Ik ga het stuur aanschaffen zodat het er weer fatsoenlijk uit ziet in de auto
Ik ga het stuur aanschaffen zodat het er weer fatsoenlijk uit ziet in de auto
Clio 3 ph1 1.2tce 100