Deze kwam ik net tegen op Facebook. Vond hem wel de moeite om hier te delen.
-----------------------------
Een moeder bezoekt haar studerende zoon, die samen met een meisje als kamergenote woont.
Gedurende de maaltijd valt de moeder op hoe knap het meisje is. Ze vermoedt dat er meer tussen die 2 is, en wordt echt nieuwsgierig !!
Hoe verder de avond vordert, hoe meer ze er van overtuigd raakt dat er wel degelijk meer is tussen die 2.
Haar zoon raadt wat ze denkt, en zegt:
"Ik weet wat je denkt, maar we zijn echt alleen maar kamergenoten, en verder niks !"
Een week later zegt het meisje tegen de zoon: "Weet jij waar het zilveren dienblad is ? Sinds je moeder hier was heb ik het niet meer gezien !"
Hij zegt dat hij niet geloven kan dat zijn moeder dat zou meenemen, maar het haar zal vragen. Hij stuurt haar een e-mail :
Lieve mam,
Ik zeg niet dat je ons zilveren dienblad hebt, maar ik zeg ook niet dat je het niet hebt. Maar het is een feit, dat sinds je bij ons was, het dienblad verdwenen is.
Liefs, je zoon.
De volgende dag krijgt hij antwoord van zijn moeder :
Lieve zoon,
Ik zeg niet dat je slaapt met je kamergenote, maar ik zeg ook niet dat je er niet mee slaapt.
Feit is wel, dat als ze in haar eigen bed zou slapen, DAN HAD ZE HET DIENBLAD ALLANG GEVONDEN, onder haar kussen....
Liefs, je moeder xxx
De Moppentap
Re: De Moppentap
Clio 1.6 16v Automaat.
My 16v goes BWAAAAAAAAAAH
My 16v goes BWAAAAAAAAAAH
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
De paus en een bekende advocaat worden tegelijkertijd door Petrus aan de hemelpoort ontvangen.
De advocaat krijgt meteen een prachtige suite met personeel, een geluidsinstallatie en een enorme tv.
De paus moet het doen met een sober klein kamertje en een matras op de grond. Hij vindt dit niet rechtvaardig en gaat zich beklagen bij Petrus.
"Kijk," zegt Petrus, "je moet het zo zien, we hebben hier al meer dan vijftig pausen maar dit is pas onze eerste advocaat..."
De advocaat krijgt meteen een prachtige suite met personeel, een geluidsinstallatie en een enorme tv.
De paus moet het doen met een sober klein kamertje en een matras op de grond. Hij vindt dit niet rechtvaardig en gaat zich beklagen bij Petrus.
"Kijk," zegt Petrus, "je moet het zo zien, we hebben hier al meer dan vijftig pausen maar dit is pas onze eerste advocaat..."
Groeten, Vincent.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Een vrouw van 46 krijgt een hartaanval en ligt in het ziekenhuis.
Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een visioen.
Ze ziet the Almighty en vraagt: ‘Is mijn uur gekomen?’
the Almighty antwoordt: ‘Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maanden en 8 dagen tegoed’.
Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een facelift en een liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen, haar borsten te laten corrigeren… Kortom: ! ‘The Works’.
Nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.
Na haar laatste operatie komt ze totaal gerenoveerd uit het ziekenhuis en wordt gegrepen door een ambulance bij het oversteken van de straat. Dood.
In de hemel aangekomen vraagt ze aan the Almighty: ‘Ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had ! ‘Waarom heb je me laten omver rijden door die ambulance ?’
Zegt the Almighty: ‘Meid, ik had je niet herkend !!!’
Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een visioen.
Ze ziet the Almighty en vraagt: ‘Is mijn uur gekomen?’
the Almighty antwoordt: ‘Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maanden en 8 dagen tegoed’.
Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een facelift en een liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen, haar borsten te laten corrigeren… Kortom: ! ‘The Works’.
Nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.
Na haar laatste operatie komt ze totaal gerenoveerd uit het ziekenhuis en wordt gegrepen door een ambulance bij het oversteken van de straat. Dood.
In de hemel aangekomen vraagt ze aan the Almighty: ‘Ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had ! ‘Waarom heb je me laten omver rijden door die ambulance ?’
Zegt the Almighty: ‘Meid, ik had je niet herkend !!!’
Groeten, Vincent.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Het is bijna weer de tijd van Sinterklaas en twee hoertjes kletsen wat met elkaar.
Vraagt de ene aan de andere: Wat ga jij dit jaar vragen aan Sinterklaas?
Waarop de andere antwoordt: Ik denk mijn normale prijs!
Vraagt de ene aan de andere: Wat ga jij dit jaar vragen aan Sinterklaas?
Waarop de andere antwoordt: Ik denk mijn normale prijs!
Groeten, Vincent.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Op kerstavond, een hele tijd geleden, maakte de Kerstman zich klaar voor zijn jaarlijkse klus...... maar er waren ontzettend veel problemen. Vier van de elfen waren ziek en de leerlingelfen produceerden het speelgoed niet zo snel als gewoonlijk het geval was, dus begon de Kerstman toch wel bang te worden dat hij niet op tijd klaar zou zijn.
Dan kwam zijn vrouw hem ook nog vertellen dat haar moeder op bezoek zou komen. Hierdoor raakte de Kerstman nog meer gestressed. Toen hij de rendieren voor zijn arreslee spande, ontdekte hij dat drie van hen net een jong moeten baren en twee over het hek gesprongen waren, Joost mag weten waar ze uithangen. Nog meer stress.
Toen hij begon met het laden van de slee brak er een treeplank van de slee af en de zak met speelgoed viel op de grond en het speelgoed vloog in de rondte. Het spreekt vanzelf dat de Kerstman niet bepaald in zijn beste humeur was.
De deurbel ging en de Kerstman ging naar de deur en verwachtte weer een nieuw probleem. Hij opende de deur en daar stond een klein engeltje met een hele grote kerstboom om de Kerstman op te vrolijken. De engel zei op liefdevolle toon: "Zalig Kerstfeest Santa. Is het vandaag geen prachtige dag? Ik heb een mooie boom voor u. Is het geen prachtige boom? Waar wilt u hem insteken?"
En zo begon de traditie van het engeltje boven op de kerstboom...
Dan kwam zijn vrouw hem ook nog vertellen dat haar moeder op bezoek zou komen. Hierdoor raakte de Kerstman nog meer gestressed. Toen hij de rendieren voor zijn arreslee spande, ontdekte hij dat drie van hen net een jong moeten baren en twee over het hek gesprongen waren, Joost mag weten waar ze uithangen. Nog meer stress.
Toen hij begon met het laden van de slee brak er een treeplank van de slee af en de zak met speelgoed viel op de grond en het speelgoed vloog in de rondte. Het spreekt vanzelf dat de Kerstman niet bepaald in zijn beste humeur was.
De deurbel ging en de Kerstman ging naar de deur en verwachtte weer een nieuw probleem. Hij opende de deur en daar stond een klein engeltje met een hele grote kerstboom om de Kerstman op te vrolijken. De engel zei op liefdevolle toon: "Zalig Kerstfeest Santa. Is het vandaag geen prachtige dag? Ik heb een mooie boom voor u. Is het geen prachtige boom? Waar wilt u hem insteken?"
En zo begon de traditie van het engeltje boven op de kerstboom...
Groeten, Vincent.
In Vaals op het drielandenpunt, zitten 3 konijnen met hun poot in een konijnenval. Een Nederlandse, een Duitse en een Belgische konijn.
Zegt het Nederlandse konijn: Ik weet niet wat jullie doen, maar ik bijt mijn poot af en ben weg. Straks komt de jager en schiet ons dood. Beter verder leven met 3 poten dan dood geschoten worden.
Die andere twee konijnen waren het helemaal met hem eens, en alle drie begonnen ze te bijten.
Na een paar minuten rende het Nederlandse en Duitse konijn weg en merkte dat hun Belgische collega achtergebleven was.
Ze liepen snel terug om hem misschien te helpen.
Wat is, vroegen die twee, kom je niet los?
Nee, zegt het Belgische konijn. Ik heb al 3 poten afgebeten, maar zit nog altijd vast.
BenClio
Zegt het Nederlandse konijn: Ik weet niet wat jullie doen, maar ik bijt mijn poot af en ben weg. Straks komt de jager en schiet ons dood. Beter verder leven met 3 poten dan dood geschoten worden.
Die andere twee konijnen waren het helemaal met hem eens, en alle drie begonnen ze te bijten.
Na een paar minuten rende het Nederlandse en Duitse konijn weg en merkte dat hun Belgische collega achtergebleven was.
Ze liepen snel terug om hem misschien te helpen.
Wat is, vroegen die twee, kom je niet los?
Nee, zegt het Belgische konijn. Ik heb al 3 poten afgebeten, maar zit nog altijd vast.
BenClio
Een Duitser sterft in België in ligt in een Nederlands ziekenhuis.
Wat klopt hier niet???
BenClio
Wat klopt hier niet???
BenClio
Zijn hart!!!