R-Link Europa kaart plaatsen op SD Kaart (niet nette manier)

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
rooiericardo

R-Link Europa kaart plaatsen op SD Kaart (niet nette manier)

Bericht door rooiericardo »

Is het mogelijk om een leeg SD kaart aan te schaffen en een versie van TomTom Europa te downloaden en deze te plaatsen op een SD kaart, zodat hij gaat werken in mijn R-Link systeem (zonder ervoor te hoeven betalen)

Ik ben bekend met R-Link Explorer. Mocht iemand wat weten, ik hou me aanbevolen
zinitzio

Re: R-Link Europa kaart plaatsen op SD Kaart (niet nette man

Bericht door zinitzio »

Een originele kaart kopiëren naar een lege SD gaat niet. Heb ik ook eens geprobeerd, laat staan een illegale versie. De Tom Tom kaarten zijn door Renault aangepast, daarom lopen de kaarten van Renault altijd iets achter. Een originele nieuwe kaart moet eerst geactiveerd worden voordat je die kunt gebruiken.
rooiericardo

Bericht door rooiericardo »

Beste zinitzio:

Via R-Link Explorer kan je wel degelijk iets doen met een nieuwe SD-Kaart. Echter was ik er nog niet zo goed in thuis. Gelukkig heb ik de Europa kaart vergoed gekregen via mijn zaak. Maar toch moet er een middel zijn......

Gr
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Vergeet het maar. Je kunt inderdad via R-Link Explorer Nuttigeplaatsen, afbeeldingen en geluiden op je kaart schrijven, een kaart is echt onmogelijk. Kon bij Carminat TomTom Live ook al niet meer. De auto schrijft op de SD kaart een soort van vingerafdruk, deze wordt versleuteld met je kaart. Het gevolg is dat deze kaart dan voor altijd aan die auto gekoppeld zit, waarin hij geactiveerd is.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”