"Is de kaart op mijn navigatiesysteem up-to-date?"

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: "Is de kaart op mijn navigatiesysteem up-to-date?"

Bericht door klmklmklmklm »

Ik heb mijn auto al 1.5 jaar maar heb 4 maanden geleden Europa gekocht dit was 9.25.Dus krijg ik nu geen updates meer denk ik zo.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

europe 925.5446 heb ik welke versie is de update?935.........?dit kan je vinden bij de informatie op rlink in de auto.
Afbeelding
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Niemand?
Afbeelding
zinitzio

Bericht door zinitzio »

De laatste versie is deze 935.5816 die op 3 november is uitgekomen. In de app store kun je dit zien. Renault is niet duidelijk over update opties.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bedankt voor de informatie.
Afbeelding
Jente
beginner
Contacteer:

Bericht door Jente »

Ik heb sinds vorige week mijn Clio en heb kaartversie Benelux v930.v5610. Komt er binnenkort een update uit denken jullie? Ik dacht dat ik 3 maand de tijd heb om een nieuwe kaart te downloaden, maar zou liever willen wachten tot er een update is.
zinitzio

Bericht door zinitzio »

Versie 940.6003 is uitgekomen op 03-02-15 en kun je in de store kopen. Kaarten updaten is een vaag verhaal bij Renault.
XNL073
beginner
Contacteer:

Bericht door XNL073 »

Heb sinds vorige week mijn nieuwe Clio.
Gisteren maar eens gekeken of er update waren.
Er was één verplichte update en ééñ benelux kaartupdate.
Beide direct zonder problemen kunnen downloaden en installeren.
Zowel op de PC als daarna weer in de auto verder installeren.
Hvan
beginner
Contacteer:

Bericht door Hvan »

Ik heb R-Link met op de TomTom de kaart van Europa. De kaart die op dit moment er op staat is de 9.30 en deze begint hinderlijk oud te worden. Ik krijg als ik probeer te updaten niet het aanbod een nieuwe kaart te downloaden. Is deze versie 9.30 de meest recente voor de R-Link of moet ik iets aan mijn instellingen veranderen? De andere apps en R-Link zelf worden wel bijgewerkt als het nodig is.

Ik weet dat ik moet betalen als ik de kaart wil updaten, maar dat moet dan maar. Is bijvoorbeeld de BENELUX versie wel actueler?
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Je kunt aanmelden op My-Renault, dan ga je naar R-link, catalogus, categorieën, kaarten. Je kiest de gewenste kaart, betaald en download deze dan m.b.v. de R-link toolbox. (staat ook allemaal op My_Renault beschreven). De huidige kaarten zijn v9.45, release mei-2015. Het zal denk ik niet heel lang duren voordat deze vervangen zullen worden voor een nieuwere. (2 a 3 x per jaar)
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Hvan
beginner
Contacteer:

Bericht door Hvan »

Bas1975 schreef:Je kunt aanmelden op My-Renault, dan ga je naar R-link, catalogus, categorieën, kaarten. Je kiest de gewenste kaart, betaald en download deze dan m.b.v. de R-link toolbox. (staat ook allemaal op My_Renault beschreven). De huidige kaarten zijn v9.45, release mei-2015. Het zal denk ik niet heel lang duren voordat deze vervangen zullen worden voor een nieuwere. (2 a 3 x per jaar)
Dank voor je bericht. Dat aanmelden en dergelijke dat heb ik natuurlijk gelijk (dus een jaar geleden) gedaan. Als er een andere update is dan krijg ik daar bericht van en kan ik aangeven of ik de update wil uitvoeren. Ik krijg echter geen berichten over nieuwe kaarten. Moet ik dat ergens instellen of moet ik maar gewoon op een gegeven moment het besluit nemen de kaart opnieuw aan te schaffen?
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”