clio audio aansluiten
clio audio aansluiten
hallo in mijn clio zit aan de radio een dan die stekker maar die stekker gaat ergens het dashbord in maar waar gaat die stekker in godsnaam naar toe kan het nie vinden
heb nu gewoon die kabels door geknipt en kabels rechtstreeks naar achteren gelegd
clio komt uit 1993 rsi kan het zo niet vinden
mvg thijs
heb nu gewoon die kabels door geknipt en kabels rechtstreeks naar achteren gelegd
clio komt uit 1993 rsi kan het zo niet vinden
mvg thijs
Re: clio adio aansluiten
en wat is nu de vraag?
waar die kabel heen gaat?
waar die kabel heen gaat?
Re: clio audio aansluiten
je hebt die kabels verknipt, is het dan echt belangrijk waar ze heen gaan?
gaat het niet richting je instrumentenpaneel? schakelaars e.d.
dat het losse draden zijn die in een blokje bij je radio zijn uitgekomen?
dus dat je wel de stekker voelt en ziet, maar daar achter de draden zich splitsen en verschillende kanten uit gaan?
gaat het niet richting je instrumentenpaneel? schakelaars e.d.
dat het losse draden zijn die in een blokje bij je radio zijn uitgekomen?
dus dat je wel de stekker voelt en ziet, maar daar achter de draden zich splitsen en verschillende kanten uit gaan?
als je alles verknipt heb leg dan een nieuwe kabel , 2 kabels van de accu( + en -) doortrekken naar je dashboard waar je radio zit , iso stekker aansluiten kost mischien 8 a 9 euro nou radio erin en klaar is de radio alleen je moet we de radio steeds zelf uit en aandoen omdat ie rechstreeks op je accu zit.
volgens mij zit het wel aangesloten en hoeft hij geen nieuwe kabels te leggen, alleen is hij nieuwsgierig waar die kabel nu heen gaat.
correct me if im wrong
correct me if im wrong
ik d8 laat ik em een tip geven omdat ie ook ze kabels verknipt heb 

verkeerd begrepen.
beter is het wel om ook gelijk een geschakelde + te maken zodat je niet steeds je radio aan/uit hoeft te zetten
dan moet ie ff bij ze contact wezen daar heb ik ook me neon op aan gesloten moment dat me contact aangaat, gaat ook me neon en meters aan