Binnenkort mag ik de 60k beurt laten uitvoeren.
Ik ben benieuwd of de prijs van de beurt bij elke dealer hetzelfde is.
In Harderwijk vraagt men 328 eu incl. BTW.
Landelijke prijzen voor onderhoudsbeurt?
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Landelijke prijzen voor onderhoudsbeurt?
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: Landelijke prijzen voor onderhoudsbeurt?
Ik denk dat de echte Renault dealers allemaal het zelfde rekenen alleen bij een goede bovag garage zal het een stuk goedkoper zijn.
Ik heb ook alleen de 30.000 kilometer bij twee jaar, ook om de garantie puntjes nog ff te laten doen bij de dealer gedaan, de volgende beurten gaan bij een bovag garage gebeuren.
Ik heb ook alleen de 30.000 kilometer bij twee jaar, ook om de garantie puntjes nog ff te laten doen bij de dealer gedaan, de volgende beurten gaan bij een bovag garage gebeuren.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Ter informatie; de Vakgarage doet dezelfde beurt incl. vervangen bougies en filter....voor 100 euro minder :-)
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
-
- forum member
- Contacteer:
Het gehele onderhoud program is voor elke dealer het zelfde..
Dit zijn prijsafspraken en de receptionist bij uw dealer kan u precies uitleggen wat het kost en wat er dan gedaan word.
Dit zijn prijsafspraken en de receptionist bij uw dealer kan u precies uitleggen wat het kost en wat er dan gedaan word.
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Dat zijn kartel praktijken
Renaults hebben met onderhoud hun eigenaardigheidjes die lang niet bij elke algemene garage bekend zijn en dan gaat het wel eens mis. Ik heb dat zelf nu een paar keer ervaren. Niet dat ik dan naar de Renaultgarage ga voor alle onderhoud. De beurten doe ik tegenwoordig zelf, in ieder geval bij de Clio, de Captur gaat vanwege garantie nog wel naar de dealert. Door het zelf te doen weet ik dat het goed zit en dat ik dan een stempeltje mis in het boekje... ach, dat beetje inkt gaat 'ie niet beter door lopen

Renaults hebben met onderhoud hun eigenaardigheidjes die lang niet bij elke algemene garage bekend zijn en dan gaat het wel eens mis. Ik heb dat zelf nu een paar keer ervaren. Niet dat ik dan naar de Renaultgarage ga voor alle onderhoud. De beurten doe ik tegenwoordig zelf, in ieder geval bij de Clio, de Captur gaat vanwege garantie nog wel naar de dealert. Door het zelf te doen weet ik dat het goed zit en dat ik dan een stempeltje mis in het boekje... ach, dat beetje inkt gaat 'ie niet beter door lopen

- Junior1958
- forum starter
- Contacteer:
20k beurt voor de Clio RS. Twee-honderd-acht-en-zestig eurries bij Renault in Bussum.
Huidige auto: Zwarte Clio RS
- s_jansen66
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb net mijn 56k beurt gepland voor mijn DCI: €355,-
Heb een afspraak gemaakt voor de eerste onderhoudsbeurt voor mijn Clio TCe 90. Kosten €249,- Bij VKV in Gorinchem.