Velgschade

Wielen, banden, remmen, veren en schroefsets, kortom alles over wegligging
Plaats reactie
Ping

Velgschade

Bericht door Ping »

Gisteren heb ik een scherpe stoeprand geraakt met als resultaat... nou ja zie de foto hieronder.

Afbeelding

Ik ben langs een schadebedrijf gereden en nu gaat me dit ongeveer €150 kosten om het te laten herstellen.
De vraag is of iemand hier weet wat een nieuwe velg kost, zit dit ook in de buurt van €150? Of heeft iemand nog een Passion velg liggen die ik voor weinig over kan nemen? :sunny:

Of weet iemand een adres in Twente waar het toch iets goedkoper is dan €150?
mikearnhem
beginner

Re: Velgschade

Bericht door mikearnhem »

Ik heb net vandaag de 17" GT velgen gekocht, mijn passion velgen inclusief banden ga ik vanaf morgen hier te koop aan bieden 2 x hebben ook lichte parkeer schade, de andere 2 zijn als nieuw, Verkoop het wel als set en zal rond de zelfde prijs worden als jou reparatie
Clio IV 1.5 DCI | 17" GT velgen | Chrome pakket | RVS sportdemper Maxi Performance|
Ping

Bericht door Ping »

Dat is vaak het probleem helaas ook op marktplaats e.d., vaak worden de velgen in één set verkocht met banden.
Wazige!
forum starter
Contacteer:

Bericht door Wazige! »

mikearnhem schreef:Ik heb net vandaag de 17" GT velgen gekocht, mijn passion velgen inclusief banden ga ik vanaf morgen hier te koop aan bieden 2 x hebben ook lichte parkeer schade, de andere 2 zijn als nieuw, Verkoop het wel als set en zal rond de zelfde prijs worden als jou reparatie
Als je met de normale velgen ook al schade had, dan kan je er bijna zeker van zijn dat je GT 17 " velgen snel onder de krassen zullen zitten, je hebt veel minder band om deschade op te vangen.. :bigcry:
Ping

Bericht door Ping »

Inderdaad €150 als set! Verkocht!
mikearnhem
beginner

Bericht door mikearnhem »

Achtervolgen zijn nog in nieuwstaat en banden ook vrijwel nieuw

Je mag de hele set voor 200 euro komen halen
Afbeelding
Clio IV 1.5 DCI | 17" GT velgen | Chrome pakket | RVS sportdemper Maxi Performance|
Ping

Bericht door Ping »

Dank voor het aanbod maar ik heb een ander bedrijf bij mij in de buurt gevonden die voor een aanzienlijk kleiner bedrag dan in eerste instantie werd aangegeven mijn velg kan fixen.
Word vervolgd...
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Onderstel/wegligging (vraag & antwoord)”