Na het voorstellen meteen een eerste vraagje;
Hij stuurt en butst heerlijk alleen dat uitlaat geluid.... Er lag een katloze Oreca rvs uitlaat onder, heb inmiddels de kat terug gezet maar dat brengt niet wat ik gehoopt had.
Drie opties, een rvs middendemper kopen, een andere einddemper kopen of vanaf de kat helemaal iets nieuws.
mijn vraag is helpt een middendemper met mijn huidige einddemper en wat moet ik dan kopen - low sound / met schotten /??
Hij mag best beetje sportief klinken maar niet zodat de hele buurt er s'ochtends "van wakker wordt. (onopvallend scheuren is er nu niet bij)
Grtz Patrick
Herrie uitlaat clio 2 rs
Re: Herrie uitlaat clio 2 rs
heb nog een middendemper met remus einddemper
- D-Jay
- forum starter
- Contacteer:
Een Oreca uitlaatsysteem is uit zichzelf al vrij luid (vrij weinig demping). Een middendemper kan wel wat helpen,
maar i.c.m. met de Oreca einddemper weet ik niet of dat geluid wel iets is waar je op hoopt.
Als je een stille(re) auto wilt zou ik voor een standaard of stiller rvs systeem gaan.
maar i.c.m. met de Oreca einddemper weet ik niet of dat geluid wel iets is waar je op hoopt.
Als je een stille(re) auto wilt zou ik voor een standaard of stiller rvs systeem gaan.
RS 182 & 172 Tracktool
-
- forum member
- Contacteer:
kijk eens bij bijvoorbeeld k-tec in Engeland waar ze stealth systemen verkopen. Stuk stiller maar met een sportieve brom. Oreca word als ik goed heb ook gebruikt in rally's e.d. Voor straatgebruik is het minder geschikt.