dashboard en de deurpaneel

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
clioberna

dashboard en de deurpaneel

Bericht door clioberna »

Beste clioclub leden ik had een tijdje geleden gezegd dat er vlekken op mijn dashboard waren. ik heb zo een foto daarvan ik merk wel dat de camera van mijn gsm dit niet zo goed heeft opgenomen. maar das is het plek waar 2 soort vegen (vlekken) zijn ontstaan. Ik zelf ben vandaag naar de dealer geweest. Maar ze beweert dat ze niets ziet ondertussen dat ze van ver keek. deze vlekken zijn wat donker en zie je zelf in daglicht niet in de garage. Heeft iemand een enig idee wat ik er aan kan doen?
Ik heb ook last van mijn gordel vooraan ik heb daar ook een foto van. het gordel komt constant tegen de deurpaneel en zo ontstaan er krassen Ik vind persoonlijk dar er niet veel plaats is voor de gordel zelf ook al ben je voorzichtig

Afbeelding
Afbeelding

Groetjes en alvast bedankt voor de hulp :thanks:
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: dashboard en de deurpaneel

Bericht door klmklmklmklm »

Gordel...Dat is toch voor iedere clio zo dus ik heb er geen last van.Donkere plekken kan je alleen weg krijgen door spullen te gebruiken van carclean .http://www.carclean.nl/product/Meguiars ... 216_103014
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
leopa
beginner
Contacteer:

Re: dashboard en de deurpaneel

Bericht door leopa »

In de gordel zitten dopjes, waar de gesp op blijft hangen. Laat (de dealer) nieuwe dopjes zetten hoger dan de leuning van de stoel. Het probleem is dan opgelost. Heb ik zelf al in juli 2013 gedaan, nooit meer problemen gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Interieur (vraag & antwoord)”