clima
- D-Jay
- forum starter
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 02 jan 2012 19:41
- Locatie: Gilze-Rijen
- Contacteer:
Re: clima
Dus hij blaast alleen nog maar warme lucht?
Probleem ligt dan waarschijnlijk bij de klep die de toevoer van warme lucht regelt.
Oorzaak kan zijn dat het servo motortje stuk is of dat de aansluiting van het motortje
of de klep gescheurd/versleten is, waardoor hij dus constant open blijft staan.
Je hebt de cc niet op auto. staan?
Probleem ligt dan waarschijnlijk bij de klep die de toevoer van warme lucht regelt.
Oorzaak kan zijn dat het servo motortje stuk is of dat de aansluiting van het motortje
of de klep gescheurd/versleten is, waardoor hij dus constant open blijft staan.
Je hebt de cc niet op auto. staan?
RS 182 & 172 Tracktool
Re: clima
Ik kan het zo ook niet vinder. Maar bij je passagiers kant tegen de middenconsole aan zit een regelhuis die je er af kan schroeven.
Dan zul je dat asje zien die dol is. Slangen klem of tywrap er omheen en terugmonteten.
Het is heel makkelijk, alleen je moet in een nare houden zitten/liggen
Dan zul je dat asje zien die dol is. Slangen klem of tywrap er omheen en terugmonteten.
Het is heel makkelijk, alleen je moet in een nare houden zitten/liggen
Clio RS 172
- D-Jay
- forum starter
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 02 jan 2012 19:41
- Locatie: Gilze-Rijen
- Contacteer:
Re: clima
Onder het dashboard bij de middenconsole zul je dit zien. Het plaatje met de 2 motortjes erop kun je
loshalen door de 3 boutjes (6mm) eruit te draaien, zie foto.


Paneeltje eraf:

Waarschijnlijk zul je dit nu zien, een dolgedraaid asje.
tie-wrap of slangklemmetje erop en alles terug monteren.

Succes
loshalen door de 3 boutjes (6mm) eruit te draaien, zie foto.


Paneeltje eraf:

Waarschijnlijk zul je dit nu zien, een dolgedraaid asje.
tie-wrap of slangklemmetje erop en alles terug monteren.

Succes

RS 182 & 172 Tracktool
Re: clima
Super bedankt voor deze topic! Mijn airo doet het weer!
Hier was idd ook de klep dolgedraaid en stond de servo in een heel andere positie, dit is verholpen door hem af te koppelen en met een waterpomp tang hem zo te draaien dat de D weer in lijn was met de klep + een slangenklem gemonteerd zoals eerder beschreven.
TOP heeft me een dure reparatie bespaard bij de garage!
Hier was idd ook de klep dolgedraaid en stond de servo in een heel andere positie, dit is verholpen door hem af te koppelen en met een waterpomp tang hem zo te draaien dat de D weer in lijn was met de klep + een slangenklem gemonteerd zoals eerder beschreven.
TOP heeft me een dure reparatie bespaard bij de garage!