Richtingaanwijzer
-
- forum starter
- Contacteer:
Richtingaanwijzer
Ik hoor soms een haperende richtingaanwijzer. Hij maakt dan zeer kort na elkaar het "klik" geluid dat je hoort als je bijvoorbeeld staat te wachten voor het stoplicht naar rechts. Kortom, het lijkt wel alsof hij even hapert. Geen idee of de verlichting buiten dan ook een haperend beeld geeft overigens. Heb daar niet zo op gelet. Het lijkt zich overigens alleen voor te doen als ik gebruik maak van de "snelweg-stand"
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
- Jarnoootje
- beginner
- Contacteer:
Re: Richtingaanwijzer
Heb ik ook. Heb je eentrekhaak. Dan kan deze module de oorzaak zijn.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb geen trekhaak.
Heb ook een afneembare trekhaak van het merk Westfalia, maar......géén problemen met de richting aanwijzer.
Gr. BEN
Gr. BEN
Is ook geen 'probleem', maar meer een merkwaardige eigenschap.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
-
- forum starter
- Contacteer:
Gokje:
Iemand me LED lampjes in de richtingaanwijzers?
Iemand me LED lampjes in de richtingaanwijzers?
Captur Dynamique TCe 120 EDC Gris Platine (mono-tone), Gris/Gris Tropique bekleding, Pack City, R-Link
Nee
- 66 kW powerrr
- forum starter
Heb ik ook. Volgens mij klinken de richtingaanwijzers via de versterker van de radio, navigatie, parkeerhulp, waarschuwingspiepjes etc. Ik krijg de indruk dat het zich voordoet als het daar druk is met verwerken van info.
Clio Estate TCe 90 Expression [Rouge Flamme lak| Passion Noir wielen | 3 Packs | trekhaak]
Ah, ik ben dus niet helemaal gek. Check ... heb ik ook ...
Clio IV Estate TCe90 Expression, 10-2014, Noir Etoile