Arm steun (deel 2)

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
themace

Arm steun (deel 2)

Bericht door themace »

Ik heb een week of 3 geleden een arm steun in de Clio gezet. Origineel Renault dus even pijn in de portemonnee maar hij ziet er wel keurig uit en past goed in het geheel. Fijne is dat ik mijn bekerhouder nog steeds heb. Nadeel is dat de arm steun over de sigaretten aansteker valt en ik die nu kwijt ben, waar ik minder blij mee ben. Hoe is dit op te lossen ? Is er een mogelijkheid de sigaretten aansteker te verplaatsen ? Of zijn er andere trucjes ?
Sp33dFr34k
forum member
Contacteer:

Re: Arm steun (deel 2)

Bericht door Sp33dFr34k »

Huh? Clio 3 icm originele armsteun zou je aansteker bereikbaar moeten zijn, ik heb dezelfde combo. Of heb je een phase 2? Heb je wellicht een foto?
themace

Bericht door themace »

Ik heb een Phase 2. Zal eens proberen een foto erop te zetten straks
Sp33dFr34k
forum member
Contacteer:

Is er niet een andere armsteun voor phase 2? Kijk eens in mijn topic in mijn sig, daar zie je de armsteun en aansteker.
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

En een sleepoog wat bij de hand gehouden wordt... :chinrub:

:devilish: :laugh4:
themace

Bericht door themace »

Foto 1 Klik Hier

Foto 2 Klik hier

Die van jou is korter zo te zien. Lijkt erop dat dit niet het goede type is die ik heb ? Maar hij past wel, althans, de bekerhouder en handrem enzo passen prima ?
Tomasvs
Sponsor/aanbieder
Contacteer:

Bericht door Tomasvs »

Het verschil is zo te zien dat bij een fase twee de sigarettemaansteker op een andere plek zit. Deze zit in vergelijking met de fase 1 verder naar achteren omdat er bij de fase 2 een knop zit van het start/stop systeem.
Sp33dFr34k
forum member
Contacteer:

Arjan: scherp ben jij hoor, haha. Ik heb 2 sleepogen in de auto (een voor voorkant, een voor achterkant?). Eentje zit in de kofferbak waar die hoort, maar weet niet waar ik met die andere heen moet, zal hem er eens uit halen lol. Volgens mij is de schroefdraad toch hetzelfde.

themace: volgens mij is het dezelfde armsteun als die ik heb. En volgens mij is er tevens een andere voor de Phase 2, dus lijkt er inderdaad op dat je de verkeerde hebt. Onder andere hier zie je specifiek phase 2 erbij vermeld: http://www.renaultwebwinkel.nl/a-276986 ... clio-ph-2/
themace

Bericht door themace »

Ok duidelijk. Dan toch eens op zoek naar een ander....bedankt !
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Interieur (vraag & antwoord)”