N.a.v. de terugroepactie heb ik onze Clio bij VKV gebracht.
Blijkt dat de remschijven(voor) vervangen moeten worden.
E.e.a. is wel via een coulanceregeling gedaan, de blokken waren wel voor onze rekening.( € 55,-)
Wel raar, na ca. 45.000 rustige km's ( auto is van mijn vrouw voor woon-werk).
Iemand met dezelfde ervaring?
Nieuwe schijven!!
Nieuwe schijven!!
Sinds 12-04-2013 Clio IV Energy dCi 90 Stop en Start Dynamique eco2
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: Nieuwe schijven!!
Vind dat wel een beetje raar als de schijven vervangen moeten worden horen daar dan niet gewoon de blokken ook bij!
Wat verder raar is dat de terug roep actie is voor een klemmetje vervangen bij de achter remmen en een remslang controleren bij de voorremmen!!!
En dat er dan bij jou de schijven moest worden vervangen..
Afspraak staat woensdag 16:00 uur kan wachten duurt 45 minuten.
Wat verder raar is dat de terug roep actie is voor een klemmetje vervangen bij de achter remmen en een remslang controleren bij de voorremmen!!!
En dat er dan bij jou de schijven moest worden vervangen..
Afspraak staat woensdag 16:00 uur kan wachten duurt 45 minuten.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
Vreemd verhaal... waarom coulance? Is de schade ontstaan door ondeugdelijke remmen? Indien ja dan zouden ze het hele bedrag moeten vergoeden.
Als de schijven en remmen op waren en dit door normaal gebruik ontstaan is waarom is er dan een coulance regeling?
Als ik mijn remmen na 45000km op zijn krijg ik zeker weten echt geen gratis schijven van mijn dealer.
Als de schijven en remmen op waren en dit door normaal gebruik ontstaan is waarom is er dan een coulance regeling?
Als ik mijn remmen na 45000km op zijn krijg ik zeker weten echt geen gratis schijven van mijn dealer.
Ik heb nog geen terugroepingsbrief gehad maar had het wel gelezen in de krant. even de garage opgebeld, langsgeweest en blijkt niets mis te zijn. staan wel nog maar 22000km op
Clio IV Dynamique TCe90 & Clio II RS Phase II