Ik heb in m'n Clio al de gele pioneer speakers gezet en ook achter een paar nieuwe maar geluid is nog steeds ruk al zeg ik het zelf. Ik wil graag de originele radio behouden dus volgens mij is de logische volgende stap een active subwoofer? Onder de stoel heeft mijn voorkeur (moet dan wel het opslag lade weghalen natuurlijk) want wil mijn kofferbak niet kleiner maken dan ie al is.
In mijn zoektocht kwam ik bijvoorbeeld deze tegen: http://www.elektronicatekoop.nl/inphase ... r-300-watt
Is dat iets? En hoe sluit ik zoiets aan? De standaard radio heeft natuurlijk geen specifieke uitgang voor een woofer. Aftappen van achterspeakers heb ik hier wel eens gelezen maar moet er dan een filter tussen ofzo? Wie kan me adviseren?
Upgrade (Subwoofer?) Clio III Initiale (Excalibur X700.1?)
Upgrade (Subwoofer?) Clio III Initiale (Excalibur X700.1?)
Laatst gewijzigd door amphora op 13 sep 2014 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Upgrade (Subwoofer?) Clio III Initiale
Iemand toevallig ervaring met de Excalibur X700.1? En dan met name in combinatie met standaard radio. Voor 119,- heel schappelijk geprijst
- Sp33dFr34k
- forum member
- Contacteer:
Re: Upgrade (Subwoofer?) Clio III Initiale (Excalibur X700.1
Dat Pioneer setje op zichzelf mist het laag wel heel erg inderdaad, daar heb je wel een subwoofer bij nodig. Als je de originele radio wil behouden kom je uit op een high low converter van 2 tientjes. Die Excalibur heb ik helaas geen ervaring mee.
Ik heb elders weer gehoord dat vrijwel alle active woofers een eigen hi/lo filter hebben en dat een extra converter niet nodig zou zijn?
Mijn actieve Pioneer heeft inderdaad ook een eigen hi lo converter.