Ik heb een Clio III van januari 2012, vanaf nieuw al problemen met de mp3 functie van de radio(Classic model)
slaat over, geeft onbedoelde pauzes en een error zo nu en dan. Nadat het contact uit is geweest deed alles het weer, begint weer op dezelfde plaats als waar geëindigd was. Er is al eens een nieuwe ingezet onder garantie, gaf hetzelfde probleem. Monteur zei dat het kwam door de laser van de cd speler en/of de soort cd's die ik gebruik voor de mp3 functie. Nu geeft de speler aan dat er geen cd inzit en spuugt alles weer uit wat ik probeer. Volgende week gaat de dealer kijken wat het probleem is, ik heb in de 2,5 jaar dat ik de clio heb vaak storingen gehad met de radio, maar ik word hier een beetje simpel van.
Iemand een idee???
CD functie van de radio doet niets meer
Re: CD functie van de radio doet niets meer
Het zou inderdaad aan de cd kunnen liggen die je gebruikt. Autoradio`s willen nog wel eens moeite hebben met gebrande cd`s inlezen. Als je ergens een andere radio/cd speler kan lenen (gewoon een Pioneer o.i.d.), kan je proberen hoe dat werkt. Hapert dat ook dan ligt het vrij zeker aan de gebruikte cd`s. Een alternatief is een ander merk cd`s kiezen.
-
19peter64
Net bij Renault geweest, is kapot, al de 2e in 2,5 jaar. Geen garantie zegt men, kosten zo'n 450 euries met montage. Vestigingsmanager gaat het nogmaals proberen bij Renault, anders een andere "vervangende" radio kopen die in te bouwen is met behoud van stuurbediening. Ik ben het zat met deze Clio, lekkage in de achterbak gehad waarvoor ze 4 keer hebben moeten kijken, radio die vanaf het begin al problemen mee zijn. Al een keer een nieuwe radio onder garantie gehad, zelfde problemen.
Das klote! Misschien is een vervangende radio nog niet zo'n gek idee. Jammer van die achterbak ook....
-
19peter64
Ik ga vast info inwinnen welke radio het beste overeenkomt met de aanwezige stuurbediening als dat al mogelijk is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2110 Weergaves
-
Laatste bericht door RonTrerom
-
- 0 Reacties