In navolging op het USB medium topic hier ook maar een topic over het koppelen van mobiele telefoons in de Clio.
Ik weet dat er een compatibiliteitslijst is die (extern, niet door Renault zelf) wordt bijgehouden, maar misschien is het handig hier te delen wat er wel werkt en wat niet.
Ik trap maar af:
Clio IV - R-Link:
Apple iPhone 4 - Bluetooth koppelen werkt - Telefoonboek werkt - Media afspelen werkt
HTC One M8 - Bluetooth koppelen werkt - Telefoonboek werkt - Media afspelen werkt (staat nog niet op de compatibiliteitslijst, maar werkt wel)
HTC One M7 - Bluetooth koppelen werkt - Telefoonboek werkt - Media afspelen werkt
Wat me wel opviel is dat er 3 icoontjes zijn bij Bluetooth beheer, per apparaat. Eerste is telefoon, tweede is muzieknootje (media) en derde is een wereldbolletje (internet?)
Die derde staat de eerste paar minuten na pairen actief te doen, maar wat doet dit? Ik heb geprobeerd internet van de mobiel te delen met de auto maar dit werkt niet. Weet iemand waar dit voor is? Kon het in de handleiding niet zo snel vinden.
Als laatste heb ik ook gemerkt dat je niet makkelijk van telefoon 1 naar 2 kan wisselen in de auto. Als je namelijk wisselt, dan is weliswaar de spraak gewisseld (icoon 1), maar niet de media. Die blijft gekoppeld op het eerste toestel. De auto heeft op dat moment dus 2 actieve Bluetooth verbindingen. Je krijgt het dan niet voor elkaar om beide functies (icoon 1 en 2) op telefoon 2 aan te zetten. Dit kan alleen maar als je OF alle apparaten ontkoppelt, OF op je toestel zelf de Bluetooth uit zet. Beiden niet heel handig. Ideas?
Mobiele telefoons koppelen - welke types en wat werkt?
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Mobiele telefoons koppelen - welke types en wat werkt?
Voor dit topic geld exact het zelfde als bij het andere topic van je 
Vermeld er even bij wél exacte type je hebt qua media apparaat, MediaNav of R-Link ? Versie nummer van de software is ook van belang trouwens.
En indien ander type Clio, ook daar het zelfde van maar dan welk type radio

Vermeld er even bij wél exacte type je hebt qua media apparaat, MediaNav of R-Link ? Versie nummer van de software is ook van belang trouwens.

Re: Mobiele telefoons koppelen - welke types en wat werkt?
Dat staat er toch bij? Clio IV met R-Link? Ik kan alleen het versie nummer nog niet achterhalen... het is niet mijn auto dus ik kan alleen in de avonden even kiekenPriyantha Bleeker schreef:Voor dit topic geld exact het zelfde als bij het andere topic van je