Ik zit er misschien over na te denken om een ander uitlaat systeem voor mijn Clio 1.6 16v te kopen. Na wat zoeken kwam ik deze tegen.
Dit systeem sprak mij wel aan, omdat je geen eindstuk van de uitlaat ziet, maar gewoon een pijpje naar beneden. Ook is het geluid van de uitlaat volgens mij niet overdreven hard als ik luister naar dit filmpje.
Heeft iemand ervaring met dit systeem gehad? En verbruik ik meer brandstof met zo'n uitlaat? Zijn er nog andere belangrijke dingen waar ik naar moet kijken bij aanschaf van een nieuwe uitlaat? (ophangonderdelen o.i.d.)
KTR Super Sports Stealth Uitlaat
-
- forum member
- Contacteer:
Re: KTR Super Sports Stealth Uitlaat
ER zit een verschil tussen de sport en de supersport. Sport heeft nog een middendemper en supersport is helemaal open. Qua verbruik zal het niet heel veel uitmaken, alleen de supersport is nog ietsjes licher en zal wat meer herrie maken. Het is een beetje waar je voorkeur ligt!
Écht stealth is het ook weer niet. Je ziet duidelijk de einddemper onder de bumper uitkomen.
Voordeel is natuurlijk wel dat het RVS is.
Als het uitlaat systeem specifiek voor jouw clio is gemaakt dan zal alles moeten passen qua ophanging.
Voordeel is natuurlijk wel dat het RVS is.
Als het uitlaat systeem specifiek voor jouw clio is gemaakt dan zal alles moeten passen qua ophanging.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Heb hem zelf gehad op de RS
Hij is behoorlijk stelth als je hem maar in een nieuwe motor steun zet, anders gaat hij hangen zoals op het filmpje.
Overgens begonnen met de supersport, leuk geluid maar bij 120km per uur in de auto niet aan te horen.
daarna de middedemer er onder gemaakt, Veel beter alleen minder oempf (kracht) en minder mooi geluid
(1e filmpje is met oud rubber en hangt hij in het zicht, 2e is met nieuw rubber en kan je dus niet zien)
[youtube]WP3wHjm0PCU[/youtube]
[youtube]bywV2DTBnpc[/youtube]
Hij is behoorlijk stelth als je hem maar in een nieuwe motor steun zet, anders gaat hij hangen zoals op het filmpje.
Overgens begonnen met de supersport, leuk geluid maar bij 120km per uur in de auto niet aan te horen.
daarna de middedemer er onder gemaakt, Veel beter alleen minder oempf (kracht) en minder mooi geluid
(1e filmpje is met oud rubber en hangt hij in het zicht, 2e is met nieuw rubber en kan je dus niet zien)
[youtube]WP3wHjm0PCU[/youtube]
[youtube]bywV2DTBnpc[/youtube]
Groeten, Vincent.