Hoe noemt deze riem en hoe monteer je die
Hoe noemt deze riem en hoe monteer je die
Ik krijg de riem er niet over,hoe werkt dat met die spanrol??

Re: Hoe noemt deze riem en hoe monteer je die
Is een blokje van Jo...

Ziet er nu zo uit

Dat is je Multiriem.
De dynamo lossen, dan krijg je ruimte. Vervolgens de riem monteren en met de dynamo kantelen zet je spanning op de riem.
De dynamo lossen, dan krijg je ruimte. Vervolgens de riem monteren en met de dynamo kantelen zet je spanning op de riem.
Blokje van Jo met spaghetti...Moet er tussen de collector en uitlaat een pakking?Iemand?

Arjan schreef:Dat is je Multiriem.
Thx Arjan toppie

En tussen het spruitstuk en uitlaat (tussen de flensen) zit normaal zo iets als pakking:

Ja deze heb ik maar de collector is rond(zal er eens een foto van maken).
Dan zal je pakking speciaal daarvoor moeten hebben en eventueel de flens op de uitlaat aanpassen.
Je hebt het bij het juiste eind Arjan,alleen dat een gewone flenspakking(tussen de gaten gemeten) 85mm en die van de collector 105mm.Arjan schreef:Dan zal je pakking speciaal daarvoor moeten hebben en eventueel de flens op de uitlaat aanpassen.
Er zit een williams spruitstuk op. Dus gewoon een conische pakking ertussen en klaar
Zit een devil spaghetti op,is de pakking die Arjan afgebeeld heeftDaniel de Rijke schreef:Er zit een williams spruitstuk op. Dus gewoon een conische pakking ertussen en klaar

Devils gebruiken ook de conische pakkingen, samen met de bouten en veren.
Laatst luukrs nog een setje bij het spruitstuk geleverd
Laatst luukrs nog een setje bij het spruitstuk geleverd
Bouten met veren idd,maar pakking??Kan je me eens die conische aantonen zodat ik weet welke ik mt kopen?

Onderaan 2e van rechts is de pakking