Hallo,
Ik heb sinds kort een renault cio 1.2 uit 1996. In vergelijking met me oude clio heeft deze gelukkig wel stuurbekrachtiging, elektrische ramen en cv op afstand. Mijn probleem is dat ik maar 1 sleutel erbij heb gekregen(afstandbediening). Nou heb ik dus de sleutel met infra rood en ik heb zitten zoeken op internet maar ik kan nergens een nieuwe sleutel bestellen.
Tweedehands sleutels zijn wel te vinden maar nieuwe dus niet en ik wil er graag eentje bij hebben voor het geval ik deze kwijt raad ofzo.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik een andere kan krijgen. Misschien een site waar ik em kan bestellen?
Ik heb zitten denken of ik een tweedehands sleutel kan kopen ergens en die inleren. kan dit? en zo ja hoe?
Daarnaast is het slot bij de bestuurderskant ook kapot, ik draai de sleutel maar er gebeurt niks. Weet iemand hoe dit komt?
Alvast vriendelijk bedankt ik hoop dat iemand mij kan helpen
Extra sleutel
Re: Extra sleutel
Beste Hamzaa,
Ik heb hetzelfde probleem echter heb ik vervolgens een normale sleutel bij laten maken bij de Karwei en was ongeveer 5 euro kwijt !
En het slot werkte zelfs beter dan de oude sleutel met afstandsbediening.
Dus als je gewoon een tweede sleutel zoekt, even naar de Karwei en je probleem is opgelost (helaas zonder afstandsbediening).
Succes.
John.
Ik heb hetzelfde probleem echter heb ik vervolgens een normale sleutel bij laten maken bij de Karwei en was ongeveer 5 euro kwijt !
En het slot werkte zelfs beter dan de oude sleutel met afstandsbediening.
Dus als je gewoon een tweede sleutel zoekt, even naar de Karwei en je probleem is opgelost (helaas zonder afstandsbediening).
Succes.
John.
Re: Extra sleutel
Hoi John of iemand anders, hierbij even een schaamteloze topic kick. Werkt deze extra sleutel ook qua startonderbreking? Waar kun je zo'n sleutel kopen. Ik heb nog een tweede vraag, bij mij is ook het slot aan de bestuurderskant dol. Als je de auto via de andere kant opent en dan op het centrale deurvergrendelingsknopje drukt werkt het wel. Weet iemand of je dit euvel gemakkelijk zou kunnen maken?