Bearlock versnellingsbakslot

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
ClioGtKras

Bearlock versnellingsbakslot

Bericht door ClioGtKras »

Voor degenen die een versnellingsbakslot willen gaan laten plaatsen in hun Clio, en met name de automaatrijder....
Zoals het er nu uitziet qua planning ontvang ik in mei een Clio Gt. In het verleden ben ik twee keer eerder een auto kwijtgeraakt door diefstal van mijn auto, waarbij één keer de auto, een Seat Leon, was voorzien van een alarm. Maakte allemaal niets uit. Met een kwartier was de auto weg. Nu gaat er een Bearlock in. Daarmee heb ik nu al twee jaar positieve ervaringen mee, want de auto met Bearlock is nooit gestolen. Nu er een ClioGt zit aan te komen, mag er weer een Bearlock in. Ik ben echter de eerste Cliorijder die een Bearlock wilt bestellen en Bearlock zelf heeft deze (nog) niet geleverd in een Clio IV. Maar daar gaat vanaf mei verandering in komen. Daarover later meer. Mochten er mensen zijn met dezelfde wensen qua Bearlockinbouw.....Er wordt aan gewerkt!
rwou
forum starter
Contacteer:

Re: Bearlock versnellingsbakslot

Bericht door rwou »

Bearlock wordt vaak in campers ingebouwd.
Marcel.S

Bericht door Marcel.S »

jep, maar ook in gewone auto's , het is top spul, (daargelaten dat alles te kraken is )
hoe langer de dief werk denkt te hebben hoe minder de kans is dat hij er aan begint .
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Welkom maar was leuker geweest als je ook uitleg had gegeven wat het precies is en bijvoorbeeld een link naar een bearlock.

PS welkom er is ook een voorstel draadje!!
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
ClioGtKras

Bericht door ClioGtKras »

Bearlock:
Bearlock is de naam van een versnellingsbakslot. Dit slot wordt in de behuizing van de console gemonteerd. Als je de pook van de versnelling in de Pstand zet van de automaat of in de achteruitversnelling van de handbak, dan staat na verwijdering van de sleutel de versnellingsbak op slot. Mocht een boef de auto startend krijgen, dan wordt het een hele onderneming om de auto aan het rollen te krijgen, want de auto kan niet geschakeld worden. Voordeel van dit systeem: geen electronica aanwezig voor deze beveiliging. En veel werk om door te zagen. Nadeel: je hoort geen alarm afgaan en kan blijven doorslapen. Kosten compleet met inbouw: 600 euro.
Op www.bearlock.nl zijn mooie plaatjes te zien. Op YouTube is ook veel te zien.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”