Inmiddels al weer een tijdje geleden. De tellerbak laat ik maar voor hoe het is. Denk dat het teveel gezeik gaat opleveren.
Wel ben ik er inmiddels achter gekomen dat er verschillende displays zijn (die console dingen) voor dit type. Welgeteld 2 verschillende.
De goedkoopste (en misschien werkend voor de mijne):
Opgedeeld in 2 stukken. Links een opbergvakje, rechts de waarschuwingslampjes voor gordel en openstaande deur en een display met een klokje.
En 1 die tijd, radio en temperatuur laat zien i.c.m. gordel en opendeur waarschuwing.
Nu had ik een foto gemaakt een paar maanden geleden toen ik mijn dashboard uit elkaar had, en nu kan ik op de plek van dat display een stekker zien liggen (voorbereid?).
Nadat ik duizenden Clio's op MP heb bekeken, heb ik een paar gezien die het goedkoopste display erin hadden zitten i.c.m. mijn tellerbak. Toevallig was ik afgelopen week op de sloop en stond daar een Clio met zo'n display. Deze ga ik er daar uithalen en in mijn auto zetten. En als de stekker niet blijkt te passen dan sluit ik het gewoon niet aan. Lijkt ook wat mooier vind ik met zo'n display in plaats van een bakje.