diefstal beveiliging subwoofer

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
barchibando
forum starter
Contacteer:

diefstal beveiliging subwoofer

Bericht door barchibando »

goedenavond clioklanten!

Ik was dus echt heel blij met mijn subwooferset van Pioneer. Top geluid, goed uiterlijk, en omdat ik een showmodel te pakken had; ook nog eens voor een heel goede prijs. Ja, heel blij was ik.... totdat ik op een morgen naar mijn auto liep, een ingeslagen zijruit zag en uiteindelijk een lege kofferbak aantrof. De kinderen op het naastgelegen schoolplein hebben sinds die ochtend een heel nieuw arsenaal vloekwoorden tot hun beschikking.

AFIJN!!! verzekeringskwestie, komt allemaal goed, maar het blijft kut.

Nu wil ik wel gewoon weer iets nieuws achterin maar zit ik wel te denken aan een of andere manier om het hele ding te borgen.
Ik ben niet van plan om frames te lassen en zo maar eigenlijk iets simpels waardoor ze hem er niet zo uit kunnen pakken.

hebben jullie ideeen of tips voor me? Zelf denk ik wel dat er iets mogelijk moet zijn met het transport oog linksachterin de kofferbak, maar hoe en wat?

alvast bedankt,

groeten Bart
martijnm
forum starter
Contacteer:

Re: diefstal beveiliging subwoofer

Bericht door martijnm »

Gaat dat echt helpen? Meestal slaan ze eerst een ruit in en komen er dan achter dat er niks te halen valt. Sommige verzekeraars keren dan zelfs niet uit omdat het geen inbraak maar vandalisme is.
barchibando
forum starter
Contacteer:

Het is bij mij nu de 2e keer dat mn ruit is ingeslagen, de eerste keer lag er inderdaad niets in en zat ik dus alleen met de troep. De verzekering keerde wel uit, wat heet, het koste me mn eigen risico maar de ruit werd vergoed.

Dit keer hebben ze dus mijn geluidsinstallatie eruit kunnen pakken en hebben ze het opzetstukje gevonden van mijn velgsloten. Alles opgegeven aan de verzekering (aankoopbonnen e.d.) en ook deze gebeurtenis word volledig vergoed. Koste me alleen wel weer het eigen risico omdat het weer een nieuw jaar is.

Kijk, dat ze een ruit inslaan ga je nooit voorkomen, mijn auto is altijd al leeg maar toch luister ik graag naar goed geluid en dus wil ik weer een sub achterin.
Mijn doel is alleen ervoor te zorgen dat ze het spul er niet meer zomaar uit kunnen pakken omdat het eigenlijk gewoon los staat. Klittenband houd geen inbreker tegen, blijkt.

Ik hoop op wat ideetjes van jullie ;)

Groeten Bart
r0bb3rt
forum starter
Contacteer:

Bericht door r0bb3rt »

eerste wat me te binnen schiet is zon keningston slot, voor een laptop, dat je daar iets voor maakt wat in/aan je sub vast zit, en die dan door dat kinderzit beugeltje haalt.

kunnen ze het alsnog doorknippen en meenemen, maar als dieven iets willen, dan krijgen ze wel wat ze willen..
Hellgirl40
forum starter
Contacteer:

Bericht door Hellgirl40 »

ALARM!!!! Voorkom je niet het ruit inslaan mee maar waarschijnlijk wel het stelen. En wie weet nou wat er in jou kofferbak ligt?? Moet welhaast een bekende zijn lijkt mij. Maar het is wel weer balen.
Clio IV RS Turbo 200 EDC Flame Red
Parkeersensoren
Alarm
Leren bekleding
Pack Cup
R-Link
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Is dit geen idee ?Gewoon een hond mee in de kofferbak.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
pjbosvelt
forum member
Contacteer:

Bericht door pjbosvelt »

Balen zeg....

Ik zou idd ook een staalkabel monteren.

Wat doe je nu met de velgsloten ?? Kan dus zijn dat ze nu een keer terugkomen om de
wielen op te halen.
Heb je de verzekering ingelicht hierover en wat zeggen zij ?

Ik heb mijn velgslot ding ook in de auto liggen, en ben wel benieuwd naar wat de verzekering
dan zegt.
Opel Astra J GTC 1.4 Turbo
barchibando
forum starter
Contacteer:

Gooeeedenavond weer!

ik heb dezelfde ochtend andere velgsloten gekocht en erin gezet.
Het enige nadeel was dat ik maar 1 opzetstukje had en ik dus een nieuwe moest bestellen. Dit viel niet mee! Bij die velgsloten hoort een code die refereert aan het juiste opzetstukje. Zonder die code kan je niets.
Een tip voor degene die die code nog bij de hand hebben, zorg ervoor dat je 2 opzetstukjes hebt. 1 in de auto en 1 reserve thuis ofzo.
Mijn verzekering deed hier overigens niet moeilijk over. ik kon de bon van de nieuwe velgsloten opsturen en dat geld kreeg ik terug.

Even terug Ontopic, zo'n laptopslot lijkt me inderdaad wel wat ja, alleen HOE maak ik dat vast aan de sub?
Marcel.S

Bericht door Marcel.S »

een haakje met 1 toeren schroef
barchibando
forum starter
Contacteer:

r0bb3rt
forum starter
Contacteer: