buitentemperatuur gegevens
buitentemperatuur gegevens
Ik heb de 0,9 tce expression. in het menu van kilometers, dagteller, gemiddeld verbruik etc. kom ik ook de buiten temperatuur tegen. Geheel alleen staand en geen tijdsaanduiding of iets dergelijks erbij. Ik vind dit wel erg onhandig gekozen door Renault. Ik wil graag de buiten temperatuur weten, maar om nu het display alleen op de buitentemperatuur te zetten is niet handig. opnieuw starten of één keer de cruise control aanzetten en je moet de buiten temperatuur weer in het menu opzoeken. kan dit niet anders? Ik heb trouwens de medianav.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: buitentemperatuur gegevens
Volgens mij kan het niet anders, vind het ook niet echt handig moet gewoon standaard in beeld staan!!
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
Ze hebben gewoon alles op één multifunctioneel display geknald.
Alle opties geven berichten via de berichtenfunctie van de ECU.
Het was inderdaad wat fijner geweest als er twee functies op de display konden staan.
Alle opties geven berichten via de berichtenfunctie van de ECU.
Het was inderdaad wat fijner geweest als er twee functies op de display konden staan.
R-Link heeft netjes de buitentemperatuur weer, dus als het echt belangrijk is... Persoonlijk zie ik niet echt het voordeel van de permanente temperatuur in beeld, maar goed...
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Hoezo komt die in beeld als die rond het vriespunt komt, maakt niet uit in welke stand die dan staat???
Vond het echt wel makkelijk in mijn Clio2 van 2002 dat je het standaard zag staan en kon kijken zonder aan de knopjes te moeten frunniken!!
Vond het echt wel makkelijk in mijn Clio2 van 2002 dat je het standaard zag staan en kon kijken zonder aan de knopjes te moeten frunniken!!
Maar wat kun je ermee?
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
@martijnm, wat kan je met een klok, kilometerteller dagteller enz.!!!
Waar het om gaat dat ik dat nuttige info vind die ik graag in het scherm zichtbaar had gehad bij voorbeeld links of rechts boven in het scherm, op alle schermpjes.
Bij mijn auto Clio 2 2002 stond het standaard wel op het schermpje en ging knipperen als het rond het vriespunt kwam, dat vind ik nuttige info
Vraag:
Hoezo komt die in beeld als die rond het vriespunt komt, maakt niet uit in welke stand die dan staat???
Waar het om gaat dat ik dat nuttige info vind die ik graag in het scherm zichtbaar had gehad bij voorbeeld links of rechts boven in het scherm, op alle schermpjes.
Bij mijn auto Clio 2 2002 stond het standaard wel op het schermpje en ging knipperen als het rond het vriespunt kwam, dat vind ik nuttige info
Vraag:
Als het onder de drie gaden is dan krijg je bij starten de melding SLIPGEVAAR. Dit blijft een tijdje zichtbaar.
@goodje: Als het echt zo'n hot item was, dan had het toch op jouw verlanglijst gestaan? En dan had de dealer waarschijnlijk verteld dat R-Link jouw ding was. Ik wil je best uitleggen waar een klok handig voor is, of een dagteller maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet
De melding 'slipgevaar' voor vertrek is voor mij nuttig genoeg. Moet er niet aan denken dat ik de hele tijd op de display moest kijken om te zien of het glad is.

De melding 'slipgevaar' voor vertrek is voor mij nuttig genoeg. Moet er niet aan denken dat ik de hele tijd op de display moest kijken om te zien of het glad is.