Clio zit weer in elkaar maar er branden nog wat lampjes

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Knarfnl

Clio zit weer in elkaar maar er branden nog wat lampjes

Bericht door Knarfnl »

Na lang klussen (alles overzetten behalve het hemeltje ongeveer) van de 2 clio's rijdt hij weer! nu heb ik nog een aantal probleempjes die ik graag deze week nog op los:

Display boven aan werkt niet (lampjes voor de gordel en deuren werken wel) zekeringen doorgemeten, was van plan morgen topdashboard weer los te halen en alles nog is na te lopen. maar zou het nog wat anders kunnen zijn?
ABS STOP SERV en de handrem(denk ik) branden heb de sensoren voor doorgemeten en die waren beide 1.6k Ohm
en de auto trekt naar links met het stuur ook scheef, deze klacht had de auto voor dat ik hem af brak ook al. (is dit een kwestie van uitlijnen??)

verder rijdt hij prima, alleen mist hij nog de voor spatborden, bumper en motorkap.

hopelijk kunnen jullie hierbij meedenken en mocht er iemand met verstand van clio's uit de buurt (almelo) komen is er altijd wat te bespreken (helaas kan hij momenteel niet uit de garage omdat ik hem eerst klaar moet maken voor de apk)
Knarfnl

Re: Clio zit weer in elkaar maar er branden nog wat lampjes

Bericht door Knarfnl »

bijna alle probleempjes opgelost! Stekker van display zat niet helemaal lekker, ABS pomp had problemen met de aarde (stomme autolak waardoor er slecht contact was)

nog iemand tips voor het naar links trekken met stuur iets naar rechts?
Eric92
forum member
Contacteer:

Bericht door Eric92 »

Het naar links trekken is kwestie van uitlijnen en dan zal je stuur ook gelijk weer recht staan! Ik had dit ook namelijk.
In wat voor Clio heb je alles overgezet? Wil al jouw plannen namelijk ook in mijn eigen doen alleen is bij mij waarschijnlijk niks voorbereid en ben ik zelf niet zo technisch. Ik heb een 1.2 RN (kaalst van het kaalst dus).
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Knarfnl

Bericht door Knarfnl »

ik heb een clio 1.2 RT met alle opties er op en er aan over gezet naar een compleet standaard clio. dit hield wel in dat ik het complete interieur, bedrading, dashbord, achter as, veerpoten, motor, airco enz enz enz over heb gezet. zal hier van de week wel een paar foto's van plaatsen. met een standaard kabelboom gaat het denk ik niet lukken
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”