Nieuwe einddemper

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
Ferry043

Nieuwe einddemper

Bericht door Ferry043 »

Hallo Medeforummers,

Ik ben eens rond aan het zoeken naar een leuk uitlaatje voor onder mijn clio2 phase2 uit 2002. Nu heb ik wat gevonden op cargoods, maar ik vroeg me af of de bumper (zonder openingen voor een uitlaat dus) in de weg zit of dat deze bewerkt moet worden of kan gaan smelten.

Ik had de vraag al bij hun gesteld, maar daar schiet ik niets mee op.
Beste,

Na ons weten zou de demper zo moeten passen zonder problemen.
Het kan wel eens voorkomen dat er een stuk uit de bumper gehaald moet worden of dit bij uw auto ook het geval is durf ik niet te zeggen.

Met vriendelijke groet,
Cargoods
Hebben jullie adviezen, leuke uitlaatjes of ideeën? Of misschien nog een uitlaatje liggen?
Ik heb het specifiek over een einddemper voor een lichte brom en dat je de uitlaat dus ziet.

Gaat over een 1.2 dynamique 75pk 16v
Bossinkje
forum starter
Contacteer:

Re: Nieuwe einddemper

Bericht door Bossinkje »

Als je een leuke uitlaat hebt gevonden zou ik hem gewoon bestellen. Dat je een stukje uit de bumper moet halen moet het probleem niet zijn toch? Of als je dat niet wil zou je misschien de ophanging aan de einddemper iets langer kunnen maken, waardoor de uitlaat wat lager komt te hangen
Ferry043

Re: Nieuwe einddemper

Bericht door Ferry043 »

Ja daar zit wel wat in. Liever niet te laag natuurlijk. Dan denk ik dat ik het laat doen, wil het mooi afgewerkt hebben dan. Bedankt voor je advies!
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Motorisch (vraag & antwoord)”