Forummers,
Ik sta waarschijnlijk voor een dashboardverwijdering vanwege een verstopte kachel, maar om het dashboard te verwijderen of om het geheel wellicht een centimeter of 10 achteruit te schuiven of trekken zal ik de automaatpook moeten verwijderen.
Hoe krijg ik dat ding los, gewoon als een dolle trekken? Of/en zit er nog een mechanisme in voor de blokkering (dat drukknopje aan de zijkant) ?
En zijn er verder nog speciale zaken waar ik op moet letten?
Ik hoor het graag.
Verwijderen, losmaken automaatpook, hoe???
- slimenslecht
- beginner
- Contacteer:
Verwijderen, losmaken automaatpook, hoe???
Bubba J. says: "Drinking beer and watching Nascar!"
Re: Verwijderen, losmaken automaatpook, hoe???
naar mijn weten kun je de kachel zonder het dashboard te verwijderen eruit halen. correct me if i am wrong
- slimenslecht
- beginner
- Contacteer:
Dat heb ik ook begrepen, alleen moet je dan een een centimeter of 5 a 10 ruimte hebben om de boel naar achteren te schuiven (geforceerd duwen met breekijzer...). Als ik dat wil doen moet de middenconsole naar achteren, verder bovendeel dash eraf, middendeel lossen, deel buiten schutbord en binnen schutbord losmaken van elkaar. Voor de middenconsole moet de automaatpook volgens mij er af, kan dit, e.e.a. ivm de automaatvergrendeling.
Dus, geef de suggesties maar. Ook graag reakties van mensen die het gedaan hebben met volledig dash eruit (moeten er zaken losgeboord worden?) en mensen die het gedaan hebben zonder het dash er volledig uit te halen.
Ik heb de klus al eens geklaard bij een Mazda 626, daar moest ook het volledig dash eruit... Dat was 12 uur sleutelen, van 9 tot 9.
Dus, geef de suggesties maar. Ook graag reakties van mensen die het gedaan hebben met volledig dash eruit (moeten er zaken losgeboord worden?) en mensen die het gedaan hebben zonder het dash er volledig uit te halen.
Ik heb de klus al eens geklaard bij een Mazda 626, daar moest ook het volledig dash eruit... Dat was 12 uur sleutelen, van 9 tot 9.
ik heb het dashboard van een clio binnen een half uur er in en er uit, op de juiste manier wel te verstaan. woon je in de buurt van Almelo? anders kan ik je wel een keer helpen
- slimenslecht
- beginner
- Contacteer:
Nee, helaas. Ik woon in de Kop van Noord Holland.